X

 بازدید استاندار خراسان رضوی از تصفیه خانه خین عرب مشهد

استاندار خراسان رضوی از محل تصفیه خانه خین عرب مشهد و حاشیه کشف رود بازدید به عمل آورد.
شنبه، 01 اردیبهشت 1397 | Article Rating

استاندار خراسان رضوی از محل تصفیه خانه خین عرب مشهد و حاشیه کشف رود بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد، طی بازدید از تصفیه خانه خین عرب و حاشیه کشف رود علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، رحیم نوروزیان فرماندار مشهد، علیرضا طباطبایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد و نمایندگان آب منطقه ای حضور داشتند.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از تصفیه خانه خین عرب مشهد گفت: علی ر غم وجود بارش های خوبی گه در هفته گذشته در شهر مشهد داشتیم اما هنوز نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد کاهش 44 درصدی بارش ها هستیم و آب های پشت سدها و روان آب هایمان هم همین مشکل را دارند.

رشیدیان اظهار کرد: در همین راستا اقداماتی برای افزایش بهره وری مانند ارتقاء تصفیه خانه خانه ها و بهر برداری از آب پسابی برای بخش هایی مانند صنعت و فضای سبز در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان زیادی تا فصل تابستان نداریم نیاز است تا در تامین آب مورد نیاز سرعت کارها بیشتر شود. موضوع تامین منابع جدید آب یا پیش بینی لازم برای آب شرب مردم جزء مسائل بسیار مهم و اساسی است که خوشبختانه هماهنگی های لازم هم در این رابطه صورت گرفته است.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: مردم کمک کنند تا در مصرف آب و بهره وری آن مدیریت بهینه ای داشته باشیم و سال آبی خشک را با موفقیت پشت سر بگذاریم و از طرف دیگر همکاران من در آبفای مشهد هم تلاش می کنند تا در تابستان مشکلی برای تامین آب شرب مجاورین و زائرین وجود نداشته باشد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری