رضا قشلاقی مدیر دفتر نظارت بر امور مشترکین آبفای منطقه یک با اعلام این مطلب گفت: هم اکنون در هر کدام از نواحی خدمات امور مشترکین آبفای منطقه یک سه میز خدمت حضوری وجود دارد که هر کدام از این میزها وظیفه انجام قسمتی از خدمات درخواستی مشترکین را بر عهده دارند و خدمات قابل ارائه در هر میز خدمت نیز با نصب بنرهایی با همین موضوع در نواحی به اطلاع مشترکان رسانده شده است.
قشلاقی با اشاره به اهمیت سرعت عمل در رسیدگی به نیازهای مشترکان و همچنین اهمیت وجود نظم و انضباط در پیگیری درخواست های شهروندان گفت: در حال حاضر هر کدام از مشترکان پس از ورود به ناحیه با مشاهده تابلوهای اطلاع رسانی می توانند به میز خدمات مورد نظر خود مراجعه و در سریع ترین زمان ممکن نسبت به انجام کارهای مورد نیاز خود اقدام کنند و علاوه بر آن تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت هر خدمت را نیز می توانند از طریق تابلوهای نصب شده مشاهده کنند.
مدیر دفتر نظارت بر امور مشترکین همچنین به ارائه بخشی از خدمات به صورت غیرحضوری و اینترنتی اشاره کرد و گفت: آن دسته از خدماتی که به صورت غیرحضوری در اختیار مشترکین قرار می گیرد نیز با نصب تابلوهای اطلاع رسانی در نواحی برای مشترکان تشریح شده است و هر کدام از مشترکان با مراجعه به آدرس اینترنتی www.tpww.irمی توانند از این خدمات و سایر خدمات همچون تعرفه ها و نحوه محاسبه قبض های صادره بهره مند شوند.