مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لنگرود امروز بطور مستقیم از طریق سامانه 122 به تماس های مردم پاسخ داد.
پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لنگرود به تماس های مردمی
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ حامد حسن نژاد با حضور در مرکز 122 این شرکت به مدت دو ساعت پاسخگوی تماس ها و مشکلات مردمی بود.
دوشنبه، 04 مرداد 1400 |
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ حامد حسن نژاد با حضور در مرکز 122 این شرکت به مدت دو ساعت پاسخگوی تماس ها و مشکلات مردمی بود.
بیشترین مشکلات مطرح شده در این تماس ها مربوط به حوادث آب، فاضلاب و حوزه مشترکین بود.
بنابراین گزارش؛ پیرو برنامه زمان بندی پاسخگویی مدیران و در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 به تماس های مردمی پاسخ می دهند.