X
بکارگیری 120دستگاه جدید قرائت کنتور (POS PDA) در آبفای خراسان رضوی

 بکارگیری 120دستگاه جدید قرائت کنتور (POS PDA) در آبفای خراسان رضوی

معاون خدمات مشترکین و درامد شرکت آب و فاضلا ب خراسان رضوی از بکارگیری 120دستگاه جدید قرائت کنتور (POS PDA)در این شرکت خبر داد.
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 | Article Rating



معاون خدمات مشترکین و درامد شرکت آب و فاضلا ب خراسان رضوی  از بکارگیری 120دستگاه جدید قرائت کنتور (POS PDA)در این شرکت خبر داد.
 محمد عباس زاده این اقدام را در راستای ارتقای نرم افزاری سیستم جامع خدمات مشترکین ، ضرورت واهمیت تحول درنحوه قرائت کنتورها ، سهولت درارسال ودریافت اطلاعات قرائت ومدیریت دقیق کنتور نویسان دانست که  بافعال شدن موقعیت مکانی و همزمانی چرخه قرائت و وصول عملیاتی شد.
به گفته وی کلیه مراحل برنامه نویسی و اجرای این برنامه توسط دفتر پیاده سازی و اجرا در شرکت انجام شده و در سال 95 بصورت پایلوت و آزمایش دربرخی از امورها تست و خطایابی شد.
وی  دستگاه های جدید را سخت افزار یکپارچه معرفی کرد که مجهز به سیستم پایانه پرداخت (POS) ، سیستم عامل اندروید ، چاپگر ، GPS ،NFC و Wifi  ، ورودی سیم کارت ، دو عدد دوربین به همراه فلش و بارکد خوان می باشد.
وی خاطر نشان کرد: در همین رابطه 185 همکار قرائت کنتور و مسئولان تشخیص با برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه تحت آموزش های کاربردی و آشنایی با امکانات این دستگاه قرار گرفتند .
عباس زاده  با بیان اینکه این دستگاه ها در دوره جاری قرائت در شهرهای استان به کار گرفته می شوند ، به همزمان بودن قرائت ، امکان عکس برداری از موانع قرائت وچاپ وپرداخت قبض درمحل اشاره کرد و گفت: سیستم جدید به محض شماره برداری ، نسبت به قرائت ، چاپ و پرداخت قبض به طور همزمان اقدام می کند.
 وی همزمانی قرائت ، وصول و کوتاه شدن چرخه توزیع قبض و وصول مطالبات ،  شفاف سازی اطلاعات و شناسایی موانع موجود در قرائت و کنترل را ازجمله مزایای استفاده از این طرح دانست.
تصاویر
  • بکارگیری 120دستگاه جدید قرائت کنتور (POS PDA) در آبفای خراسان رضوی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری