X
عملکرد آبفا شهرستان پاکدشت در سال 96 تشریح شد

 عملکرد آبفا شهرستان پاکدشت در سال 96 تشریح شد

اقدامات و طرح‌های آب‌رسانی مختلفی توسط امور آب و فاضلاب شهرستان پاکدشت در سال 96 اجرا شد.
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران مدیر آبفا شهرستان پاکدشت گفت: به‌منظور آب‌رسانی به شهروندان محترم، ارتقا خدمات، تأمین پایدار آب شرب، مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات این مایه حیاتی طی سال گذشته اقدامات و طرح‌های مختلفی در این شهرستان اجرا شد.

علی ولی بغدادی افزود: تأمین و توزیع پایدار آب شرب موردنیاز شهروندان از وظایف اصلی امور آبفا شهرستان پاکدشت است و در همین راستا در کنار انتقال آب سد ماملو، دو حلقه چاه جدید باهدف افزایش ظرفیت پدافندی تولید حفر، تجهیز و در مدار آب‌رسانی قرار گرفتند.

وی با اشاره به این‌که در سال گذشته 20 کیلومتر لوله‌گذاری در شهرستان پاکدشت انجام شد، خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب با توجه به محدودیت‌های منابع آبی از برنامه‌های اساسی این امور است و به همین منظور در سال 96 اصلاح و نوسازی خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شهری در دستور کار قرار گرفت و 5/6 کیلومتر لوله‌گذاری در این بخش انجام شد.

مدیر آبفا شهرستان پاکدشت تصریح کرد: جهت آب‌رسانی به ساکنین مجتمع‌ها و شهرک‌های نوساز مجاور شهر در سال 96 بیش از هشت کیلومتر لوله‌گذاری و شبکه توزیع آب شهری توسعه یافت همچنین بیش از پنج کیلومتر لوله‌گذاری برای اجرای خطوط انتقال آب نیز انجام شد و مطابق برنامه‌ریزی و اقدامات انجام‌شده درمجموع نزدیک به 20 هزار متر لوله‌گذاری طی یک سال گذشته در سه بخش اصلاح، توسعه و خطوط انتقال اجرا شد.

بغدادی در پایان از اقدامات و فعالیت‌های دیگر نیز نام برد که می‌توان به عملیات مهندسی مجدد یک حلقه جاه، استانداردسازی 1033 فقره از انشعابات فرسوده مشترکین، شناسایی و جمع‌آوری 665 رشته انشعاب غیرمجاز اشاره کرد.
تصاویر
  • عملکرد آبفا شهرستان پاکدشت در سال 96 تشریح شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری