X
کدام خدمات آب و فاضلاب غیرحضوری ارائه می شود؟

 کدام خدمات آب و فاضلاب غیرحضوری ارائه می شود؟

شهروندان تهرانی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب منطقه یک می توانند با استفاده از سامانه جامع امور مشترکین آب و فاضلاب از خدمات شرکت به روش غیر حضوری بهره مندی شوند.
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 | Article Rating

غلامرضا محتسبی معاون درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه یک با اعلام اینکه دسترسی به این سامانه از طریق مراجعه به تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان تهران امکان پذیر است، گفت: مشترکان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.tpww.ir  با استفاده از شماره پرونده که در قبض های آب بهاء درج شده است وارد سامانه جامع امور مشترکین شوند و به خدمات الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب دسترسی پیدا کنند. 

 محتسبی درباره گزینه هایی که برای بهره مندی از خدمات الکترونیک شرکت در این سامانه پیش روی مشترکان قرار گرفته است اظهار داشت: در قسمت سامانه جامع خدمات مشترکین می توان از خدماتی همچون آخرین صورت حساب ها، درخواست ارائه خدمات خرید انشعاب آب و فاضلاب و پرداخت انواع صورت حساب و هزینه‌های آب و فاضلاب بهره مند شد.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه یک اضافه کرد: به طور مثال مشترکان در قسمت اطلاعات پرونده می توانند از خدماتی همچون اطلاعات کلی اشتراک، سوابق صورتحساب های پرداخت شده، مقدار مصارف آب در دوره های گذشته و محاسبه صورت حساب استفاده کنند.

او امکان محاسبه میزان آب بهاء را از خصوصیات این سامانه عنوان کرد و درباره چگونگی استفاده از این خدمات گفت: به طور مثال مشترکان برای آگاهی از هزینه آب مصرفی می توانند با ورود به این بخش با مشخص کردن نوع کاربری، تعداد واحد، فاضلاب بها و سایر موارد که اطلاعات آنها در قبوض آب بها وجود دارد و در نهایت وارد کردن رقم فعلی کنتور، آب بهای مصرفی خود را محاسبه و مشاهده کنند.

به گفته معاون درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه یک اطلاع از مدارک مورد نیاز دریافت خدماتی همچون خرید انشعاب آب و فاضلاب در نواحی از دیگر امکاناتی است که از طریق این سامانه قابل دریافت است.

محتسبی در خاتمه به امکان انجام پرداخت های مختلف در این سامانه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مشترکان با استفاده از این سامانه همچنین می توانند پرداختی‌های مربوط به صورت حساب آب بها، اقساط آب و فاضلاب و سایر پرداختی‌های خود را به راحتی از طریق این سامانه انجام دهند.
تصاویر
  • کدام خدمات آب و فاضلاب غیرحضوری ارائه می شود؟
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری