X
اصلاح و تعویض بیش از 1000 رشته انشعاب در شهرستان بهارستان

 اصلاح و تعویض بیش از 1000 رشته انشعاب در شهرستان بهارستان

با هدف بهسازی و ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی انشعابات فرسوده و قدیمی شهر صالحیه اصلاح و بازسازی مجدد میگردد .
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران مدیر امور آبفای شهر صالحیه با اعلام خبر مذکور اظهار داشت : در راستای ساماندهی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم و جمع آوری خطوط و شبکه های فرسوده و قدیمی و همچنین شناسائی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز ، علیهذا موضوع اصلاح و بازسازی انشعابات شهر صالحیه در دستور کار این امور قرار گرفته و در حال انجام می باشد . 
امید رسولی با تشریح مشخصات این پروژه خاطر نشان کرد : اصلاح انشعابات آب آشامیدنی شهر صالحیه به تعداد 1700 رشته و با استفاده از اعتبارات داخلی و جاری از اواسط فروردین ماه امسال آغاز شده و به صورت قرارداد یکساله طی سالجاری ادامه خواهد داشت و در حال حاضر با بیش از 10 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام می باشد . که انتظار می رود کل اصلاح شبکه مذکور بلحاظ سرعت عمل مطلوب در اجرای این پروژه در مدت زمان 6 ماهه انجام و به اتمام و بهره برداری برسد .
مهندس رسولی یادآور شد : آب آشامیدنی شهروندان محترم صالحیه با کمیت و کیفیت مطلوبی تامین و توزیع میگردد . ولی با توجه به قدمت و فرسودگی خطوط و انشعابات در برخی مناطق این شهر و از طرفی وجود انشعابات غیر مجاز بخش قابل توجهی از آب آشامیدنی پرت و هدر میگردد . لذا انتظار میرود با اجرای این عملیات ضمن پیشگیری از هدر روی آب موجب ارتقاء میزان کمی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم این شهر نیز فراهم گردد .
تصاویر
  • اصلاح و تعویض بیش از 1000 رشته انشعاب در شهرستان بهارستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری