X
دستور ویژه مدیرعامل شرکت آبفا کردستان برای تسریع در اجرای پروژه های آب و فاضلاب در نایسر سنندج
در بازدید از منطقه منفصل شهری نایسر انجام شد

 دستور ویژه مدیرعامل شرکت آبفا کردستان برای تسریع در اجرای پروژه های آب و فاضلاب در نایسر سنندج

مهندس علیرضا تخت شاهی سه شنبه هشتم تیرماه در جریان بازدید از مخازن آب شرب برازان و برازان ۳ و منطفه موسوم به سیرانگاه در ناحیه منقصل شهری نایسر سنندج گفت: تاکنون ۷۵ کیلومتر شبکه آب و ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در نایسر اجرا شده است.
چهارشنبه، 09 تیر 1400 | Article Rating

مهندس علیرضا تخت شاهی سه شنبه هشتم تیرماه در  جریان بازدید از مخازن آب شرب برازان و برازان ۳ و منطفه موسوم به سیرانگاه در ناحیه منقصل شهری نایسر سنندج گفت: تاکنون ۷۵ کیلومتر شبکه آب و ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در نایسر اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، وی با اشاره به نیاز چندین‌ مسیر در نایسر برای اصلاح شبکه های آب و فاضلاب و انشعابات بر پیگیری برای تامین اعتبار این پروژه ها تاکید نمود.

مدیرعامل آبفا کردستان با یادآوری بهره برداری از مخزن ۲ هزار مترمکعبی برازان ۳ طی چندوقت اخیر با ظرفیت ۲ هزار مترمکعب خاطرنشان کرد: در حال پیگیری برای دریافت ۸۰ میلیارد ریال اعتبار جهت انجام طرح های اصلاح شبکه آب و فاضلاب در نایسر هستیم.

وی با اشاره به توسعه نایسر به دلیل ساخت و سازهای عمدتا غیرمجاز خاطرنشان کرد: از شهروندان ساکن در این ناحیه درخواست صبوری و همراهی برای حل مشکلات آب و فاضلاب و اصلاح شبکه در این نقاط را داریم.

تصاویر
  • دستور ویژه مدیرعامل شرکت آبفا کردستان برای تسریع در اجرای پروژه های آب و فاضلاب در نایسر سنندج
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری