X
مدیر روابط عمومی آبفا کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

 دریافت خدمات آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه پیامکی/ ( 300081303 ) درگاه خدمات پیامکی آبفا استان

با راه اندازی این درگاه ارتباطی، مشترکین نیازی به مراجعه حضوری به امور و ادارات آبفا برای دریافت خدمات مورد اشاره نداشته و با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش مراجعات حضوری به ادارات آبفا، راه اندازی این سامانه خدماتی، تاثیر فراوانی در تسریع و تسهیل خدمات و صرفه جویی در وقت و رضایت مندی مشترکین دارد.
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی‌محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگاران از راه اندازی و توسعه زیرساخت های سامانه خدمات پیامکی شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه خدمات پیامکی شاهد تسهیل و گسترش ارتباط پیامکی مشترکین با شرکت آب و فاضلاب و ارائه سریع اطلاعات و خدمات درخواستی به مشترکان خواهیم بود.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا افزود: تمامی مشترکان با ارسال شماره هشت رقمی اشتراک موجود در قبوض آب به سامانه پیامکی «۳۰۰۰۸۱۳۰۳» می‌توانند اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی گفت: خدماتی از جمله اعلام رقم کنتور دربسته، دریافت آخرین رقم بدهی و پرداخت، دریافت آخرین صورتحساب از طریق این سامانه صورت خواهد گرفت.
غریبی تصریح کرد: با راه اندازی این درگاه ارتباطی، مشترکین نیازی به مراجعه حضوری به امور و ادارات آبفا برای دریافت خدمات مورد اشاره نداشته و با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش مراجعات حضوری به ادارات آبفا، راه اندازی این سامانه خدماتی، تاثیر فراوانی در تسریع و تسهیل خدمات و صرفه جویی در وقت و رضایت مندی مشترکین دارد.
مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان تاکید کرد: ضروریست کلیه مشترکین شهری و روستایی ضمن ارسال شماره 8 رقمی اشتراک خود به سامانه خدماتی «300081303» و دریافت پیامک لیست خدمات، عدد 3 را انتخاب و مجددا به سامانه مورد نظر فرستاده تا ضمن ثبت شماره تلفن همراه مشترک، قبوض آب بهاء بصورت دوره ای و منظم برای مشترک ارسال گردد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری