X
بهره برداری از پروژه بهسازی  جشمه امامزاده همزه سرفاریاب
با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

 بهره برداری از پروژه بهسازی جشمه امامزاده همزه سرفاریاب

آئین بهره برداری از طرح بهسازی چشمه امامزاده حمزه سرفاریاب در شهرستان چرام همزمان با ۵۰۰ طرح آبرسانی در کشور با همکاری بنیاد برکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
دوشنبه، 17 خرداد 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد آئین بهره برداری از طرح بهسازی چشمه امامزاده حمزه سرفاریاب در شهرستان چرام همزمان با ۵۰۰ طرح آبرسانی در کشور با همکاری بنیاد برکت (ستاد اجرایی فرمان حضرت امام "ره") به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرائی فرمان حضرت امام راحل (ره) استان در این مراسم با بیان اینکه ۱۷۲ روستا از اجرای این طرح بهره‌مند شده اند گفت: میزان سرمایه گذاری بنیاد برکت در حوزه آبرسانی روستایی ۲۰ میلیارد تومان بوده و ۴۰ طرح بزرگ آبرسانی روستایی اجرا شده است.
شایان نادری با اجرای ۲۰۴ کیلومتر لوله گذاری، ساخت ۵ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب، بازسازی شش دهنه چشمه و حفر یک حلقه چاه مشکلات آبرسانی به روستا‌های مورد نظر رفع شده است.

وی عنوان کرد: با مشارکت و همکاری ستاد اجرائی فرمان حضرت امام راحل و با اجرای طرح‌های آبرسانی ۲۰ هزار نفر از ساکنان روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد از آب شرب سالم برخوردار شدند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه این طرح ۶۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و هزینه در برداشت گفت: با اجرای این طرح مشکلات چشمه تامین آب شرب سرفاریاب و روستا‌های حومه برطرف شد.

اسفندیار برخه افزود: این نهاد در طرح‌های مهم آبرسانی همراه شرکت آبفا بوده و خدمات فراوانی به مردم، به ویژه مناطق محروم و استان‌های کمتر توسعه یافته، ارائه کرده است

وی ادامه داد: شهر سرفاریاب با ۲۴۰۰ اشتراک آب و جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر را آبرسانی می‌کند و تعداد روستا‌هایی که تحت پوشش شهر سرفاریاب هستند، حدود ۳۲ روستا و تعداد روستا‌هایی که مشکل تنش آبی دارند و ما باید به وسیله تانکر سیار، آب رسانی کنیم ۳ روستا در حوزه شهر سرفاریاب می‌باشند.

تصاویر
  • بهره برداری از پروژه بهسازی  جشمه امامزاده همزه سرفاریاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری