X
راهکارهای مقابله با بحران کم آبی در فصل گرما در شهرستان گناباد بررسی شد

 راهکارهای مقابله با بحران کم آبی در فصل گرما در شهرستان گناباد بررسی شد

در نشست مسئولین آبفا روستایی با آبفا شهری شهرستان گناباد راهکارهای مقابله با بحران کم آبی در فصل گرما مورد بررسی قرار گرفت.
ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار گناباد با بیان این نکته که روستاهای بزرگی همچون بیلند، باغ آسیا، قنبر آباد و ... با رشد جمعیتی بالا در مجاورت شهر قرار دارند به چگونگی نحوه خدمت رسانی جهت جلوگیری از افت فشار و تامین آب شرب سالم و بهداشتی به این روستاها با مجموعه مدیریت بهره برداری، اجرایی و مدیر عامل تعاونی آبداران و مدیر آبفای شهری طی جلسه ای به بحث و گفتگو در این خصوص پرداخت.

 علیرضا فخار طبسی در ادامه پس از بیان موارد بحرانی که در سنوات گذشته در پیک مصرف اتفاق افتاده است، بر لزوم تعامل و هم افزایی فیما بین دو مجموعه تاکید کرد و به راهکارهایی عملی همچون خرید آب به صورت حجمی و کنترل مدیریت مصرف مشترکین پرداخت.

وی همچنین صرفه جویی را بزرگترین حمایت برای عبور از بحران کم آبی در فصل گرما دانست.

 همچنین توجه و اهتمام ویژه ای به افزایش فرهنگ سازی و اخطار به مشترکین پر مصرف غیر مسکونی از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.

در پایان بر ضرورت استفاده از ظرفیت ها، امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات دو مجموعه در کنار هم جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم و علی الخصوص قشر زحمتکش روستاییان اشاره گردید.

.

تصاویر
  • راهکارهای مقابله با بحران کم آبی در فصل گرما در شهرستان گناباد بررسی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری