X
عملیات بازنگری مطالعات شبکه گامی بلند در جهت توزیع عادلانه آب

 عملیات بازنگری مطالعات شبکه گامی بلند در جهت توزیع عادلانه آب

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای کرمان گفت: در راستای توزیع عادلانه آب در سطح شهر کرمان ، عملیات بازنگری مطالعات شبکه جهت کاهش تنش آبی تابستان در زمان اوج مصرف انجام شد.
چهارشنبه، 01 اردیبهشت 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، عباس سلطانی نژاد در این خصوص خاطر نشان کرد: عملیات بازنگری مطالعات شبکه در راستای توزیع عادلانه آب در سطح شهر از مهرماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و پس از جمع آوری گزارشات مردمی و بررسی نیاز آبی با توجه به تراکم مشترکین وفرسودگی شبکه مناطق احصا شده با استفاده از نرم افزارهای هیدورلیکی اقطار مورد نیاز مشخص گردید.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای کرمان تامین مصالح وانتخاب پیمانکار را از اقدامات نخستی دانست که بلافاصله پس اتمام بررسی ها انجام شد و افزود: پس از بررسی های لازم با توجه به منابع مالی، ‌مناطقی از شهر که  بیشترین مشکل را در خصوص آب داشتند در اولویت بازسازی یا تقویت شبکه قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در ایام همه گیری و شیوع کرونا مهندسین  متعهد شرکت آبفا با پیمانکاران مجرب جهت جلوگیری از ترافیک و به حداقل رساندن ایجاد مزاحمت برای شهر وندان، عملیات لوله گذاری را از ساعت۲۲ هر شب تا ۶ صبح روز بعد انجام می دهند.

سلطانی با اشاره به تقویت فشار مناطق شهرک مطهری و انتهای فیروز آباد در اسفند ماه سال گذشته اضافه کرد: بلوار جمهوری حدفاصل شفا تا فرهنگیان و خیابان خواجو حدفاصل چهارراه تا ‌پارک نشاط از مناطقی هستند که هم اکنون، عملیات لوله گذاری در آنها درحال انجام است و  بلوار جهادی شهرک بلد الامین وخیابان آبنوس هم در برنامه بعدی قرار دارد.

تصاویر
  • عملیات بازنگری مطالعات شبکه گامی بلند در جهت توزیع عادلانه آب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری