X
دیدار مدیر امور آبفا شهرستان روانسر با امام جمعه این شهرستان

 دیدار مدیر امور آبفا شهرستان روانسر با امام جمعه این شهرستان

چهارشنبه، 27 اسفند 1399 | Article Rating

مدیر و جمعی از پرسنل آبفا شهرستان روانسر با حضور در دفتر امام جمعه، با ماموستا سید محمد محمدی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در ابتدای این جلسه ماموستا سید محمد محمدی ضمن بیان حدیثی از  پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) که فرمودند: خَیرُ شَرابٍ فِی الدُّنیا وَالآخِرَةِ الْماءُ 
اظهار داشت: علاوه بر تاکید پیامبر اسلام بر بهترین نوشیدنی بودن آب در دنیا و آخرت، همواره در آیات و روایات ما بر اهمیت این نعمت الهی، و تاثیرات آن بر جسم و روح انسان سخن به میان آمده است، وجود آب مایه عمران و آبادانی زمین و عاملی برای توسعه و افزایش رزق و روزی است.

وی افزود: حال در این برهه از زمان این مایه حیات بسیار حائز اهمیت می باشد، و بی شک تلاش شبانه روزی شما عزیزان در خدمت رسانی بی وقفه به همشهریان گرامی در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر و تشکر است و ما قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.

در ادامه این دیدار غفار صالحی مدیر امور آبفا شهرستان روانسر ضمن قدردانی از همراهی و حمایت های بی دریغ ماموستا محمدی از فعالیت های این امور، گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ارائه نمود.

صالحی بیان کرد: بی تردید این امور علاوه بر در اختیار قرار دادن آب سالم و بهداشتی به همشهریان محترم، رفع موانع و مشکلات موجود و پایداری آب را جزو اولویتهای کاری خود قرار داده و خود را خادم مردم دانسته و تمامی تلاش را در جهت خدمت رسانی هر چه تمام تر و جلب رضایتمندی مشترکین گرامی شهرستان به کار بسته ایم.

در پایان این دیدار ماموستا سید محمد محمدی با اهدا لوح تقدیر از زحمات و تلاش مدیر و پرسنل آب و فاضلاب شهرستان روانسر تقدیر نمودند.

تصاویر
  • دیدار مدیر امور آبفا شهرستان روانسر با امام جمعه این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری