X
کلنگ احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر آبگرم از توابع شهرستان آوج به زمین زده شد

 کلنگ احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر آبگرم از توابع شهرستان آوج به زمین زده شد

در مراسمی با حضور استاندار قزوین و نیز جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی و همچنین آحاد مردم خوب و خونگرم شهر آبگرم از توابع شهرستان آوج، آیین کلنگ زنی احداث تصفیه خانه فاضلاب این شهر برگزار شد.
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی، در این مراسم استاندار قزوین گفت: مردم شریف ما شایسته بهترین ها هستند لذا وظیفه داریم که بهترین خدمات را به آنها ارائه کنیم به طوری که خدمات در سطح کلیه مناطق استان به طور یکنواخت و عادلانه توزیع شود.
هدایت الله جمالی پور اضافه کرد: خدمات آب و فاضلاب در هر شهر و روستایی یک خدمت ارزشمند و زیربنایی محسوب شده و توسعه در سایر بخش ها را ممکن می سازد که خوشبختانه در این زمینه اقدام های قابل توجهی صورت گرفته است.
در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گفت: این پروژه یکی از آرزوهای مردم شهر آبگرم است که با کمک خدا و تلاش مسئولان و همراهی مردم در زمان تعیین شده محقق خواهد شد.
داراب بیرنوندی خاطر نشان کرد: در شهرستان آوج دو سوم جمعیت روستایی تحت پوشش خدمات شرکت هستند و در سال جاری چندین پروژه آبرسانی در این شهرستان به اجرا در آمده است.
وی افزود: پروژه تصفیه خانه فاضلاب در فاز اول با ظرفیت ۸۸۰ مترمکعب در شبانه روز با اعتباری معادل ۲۰۷ میلیارد ریال اجرا خواهد شد که با اجرای آن تعداد ۱۱۲۹۱ نفر از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند می شوند.
وی مزیت اجرای این طرح را بازیابی آب مصرفی، ایجاد یک منبع تامین آب برای مصارف کشاورزی و صنعتی و حفظ محیط زیست عنوان کرد.
تصاویر
  • کلنگ احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر آبگرم از توابع شهرستان آوج به زمین زده شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری