X
پیام نوروزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی

 پیام نوروزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی

مهندس امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن سال نو رو تبریک گفت.
ﺳﻪشنبه، 26 اسفند 1399 | Article Rating

به نام خداوند بخشنده مهربان

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی                              از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

سخن در پرده می گویم چو گل از غنچه بیرون آی             که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی

سال نو می شود و بهار که نشانه قدرت لایزال الهی و حیات دوباره طبیعت است، پا به زندگی می گذارد تا زمین، نفسی دوباره بکشد و برگ ها به رنگ درآیند و گل ها لبخند بزنند و ما هم دراین رویش سبز دوباره نو تر شویم.

به لطف خداوند منان و آفریننده همه زیبایی های خلقت، بهاری دیگر از راه رسید و برای همه ما نوید شکوفایی و امید در عرصه های مختلف زندگی را به ارمغان آورد.

نوروز تبلور زیبایی های آفرینش است که پروردگار مهربان، آن را مایه تدبر و تفکر ما قرار داده بلکه در این تغییر، خدمت به خلقش هم رویی نو بگیرد، امید که ما هم در سایه توجهات حضرت باریتعالی  از عهده این وظیفه خطیر برآییم .

اینک در آستانه نوروزی دیگر، چشم امید بسته ایم  به روزهای سال نو که از راه خواهند رسید و صنعت آب و فاضلاب با برنامه هایی پربارتر از گذشته، خدمت رسانی به مردم عزیز سرزمین مان را در سرلوحه کارمان داشته باشیم و آرزو داریم  لطف و کرمش را شامل مردم این دیار نماید و با بارش باران رحمت خود، برای همیشه بار سنگین خشکسالی را از دوش این منطقه کویری بردارد.

بی تردید سالی که گذشت با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب با فراز و نشیب هایی همراه بوده و لازم می دانم از تمامی زحمت کشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه شرکت را فراهم نموده اند،  تقدیر و تشکر نمایم.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو و  نوروز 1400  به  همه سکانداران و همکاران پر تلاشم در صنعت آب و فاضلاب کشور، از محضر حضرت دوست، سالی آکنده از نشاط ، سعادت، سلامتی و سربلندی  توأم با خیر و برکت و پایان یافتن همه گیری ویروس کرونا برای همگان آرزومندم.

امیدوارم با نصرت و هدایت خداوند متعال و در سایه همبستگی، انسجام و تلاش خالصانه ، در آستانه قرنی نو موفقیت های بیشتر برای صنعت آب و فاضلاب باشد و همه ما در کمک به اجرای برنامه ها و اولویت های دولت و گره گشایی از کار مردم و جلب رضایت آنان موفق باشیم و مجموعه تلاش های ما مورد رضایت خدای رحمان باشد.  

 

حسین امامی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی

 

تصاویر
  • پیام نوروزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری