X
مراسم تقدیر از اصحاب رسانه در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد

 مراسم تقدیر از اصحاب رسانه در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد

نشست پایان سال شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با موضوع تقدیر از اصحاب رسانه در محل این شرکت با حضور مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی و هیأت رئیسهٔ این شرکت و جمعی از خبرنگاران رسانه‌های کشو برگزار شد و از اهالی رسانه به دلیل همراهی و پوشش رسانه‌ای اخبار صنعت آب و فاضلاب و حفظ ارتباط مسئولان این صنعت با افکار عمومی قدردانی شد.
یکشنبه، 24 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیرکل روابط عمومی این شرکت ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران و تبریک پیشاپیشِ سال نو، از برنامه‌های آتی این صنعت سخن گفت و سامانهٔ ملّی ارتباط با مشتریان (CRM) که به تازگی رونمایی و افتتاح شد را معرفی کرد.

سید علی سیدزاده در حضور خبرنگاران، ویژگی‌ها و کارکردهای سامانهٔ ملّی ارتباط با مشتریان را برشمرد و با نمایش تصاویر مرتبط، امکانات این سامانه از جمله نمودارهای تحلیلی، قابلیت‌های نظارتی و نمایش اطلاعات عملکرد استان‌ها را اجمالاً معرفی کرد.

همچنین در ادامهٔ مراسم، حمیدرضا کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری و مسعود خشایی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پس از تقدیر و تشکر از خبرنگاران حاضر در جلسه و ایراد سخنانی در معرفی سامانهٔ ملی ارتباط با مشتریان، به پرسش‌های خبرنگاران در این باره و نیز در خصوص موضوعات مختلف از جمله کم‌آبی در سالِ پیشِ رو، طرح «آب امید»، مشکلات فاضلاب اهواز و سایر موضوعات مرتبط پاسخ دادند.

گفتنی است، در پایان این مراسم، خبرنگاران از دفتر "سامانهٔ ملّی ارتباط با مشتریان" بازدید کردند و از نزدیک با قابلیت‌ها و امکانات این سامانه آشنا شدند.

تصاویر
  • مراسم تقدیر از اصحاب رسانه در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری