X
 استفاده از توان نیروی انسانی آبفا خراسان رضوی برای   آموزش همکاران

  استفاده از توان نیروی انسانی آبفا خراسان رضوی برای   آموزش همکاران

کارشناس مسئول ناظر اجرای شبکه های توزیع آب آفا خراسان رضوی از برگزاری 726 نفر/ساعت کارگاه آموزشی ضوابط و معیارهای فنی عملیات اصلاح بازسازی و نوسازی شبکه توزیع آب در این شرکت خبرداد.
یکشنبه، 24 اسفند 1399 | Article Rating

 محمدجواد احمدزاده با اشاره به  ادغام شرکت های آبفای شهری و روستایی در سال جاری و نیاز به بازنگری در فرآیندهای انجام کار اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب افزود: اجرای این طرح  موجب شد همکاران "گروه نظارت بر توسعه شبکه های توزیع آب" آبفا خراسان رضوی به برنامه ریزی در ابتدای 99 و انجام 60 نفر/روز ماموریت و  بازیدهای میدانی از شهرهای تحت پوشش با هدف پایش شرایط موجود اقدام کنند.
به گفته وی در جریان این ماموریت ها ضمن بررسی و مشاهده تناقضات موجود در فرآیند نصب و بازسازی انشعابات آب و همچنین پروژه های در حال اجرای اصلاح و توسعه شبکه آب شرب، برگزاری کارگاه مرتبط درسطح شرکت بامحوریت امورهای کاشمر،تربت جام،گلبهار،شرکت آبفای سبزوار و ستاد در دستور کار قرار گرفت.
احمدزاده خاطر نشان کرد: در همین راستا ضمن انجام هماهنگی های لازم با دفتر آموزش و منابع انسانی،برای اولین بار از توان و ظرفیت های موجود در شرکت برای آموزش همکاران استفاده شد.
وی تاکید کرد: با ادامه روند استفاده از توان پرسنل داخلی شرکت به عنوان مدرس، ضمن تبادل اطلاعات و تجربیات کاربردی ، نتایج بهتر و مفید تر از دوره ها حاصل خواهد شد.

تصاویر
  •  استفاده از توان نیروی انسانی آبفا خراسان رضوی برای   آموزش همکاران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری