X
تشریح اقدامات انجام شده در حوزه GIS شرکت آبفای گیلان

 تشریح اقدامات انجام شده در حوزه GIS شرکت آبفای گیلان

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب گیلان، اقدامات انجام شده در حوزه GIS این شرکت را تشریح کرد.
یکشنبه، 24 اسفند 1399 | Article Rating
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ مژگان امیدی امروز گفت: به منظور پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی و توصیفی و برنامه های اجرایی GIS در سال 1399 اطلاعات لایه های 50 گانه در سامانه GIS تحت وب شرکت با نام ساماب ثبت شد.
وی افزود: در حال حاضر این سامانه مدیریتی با اشتراک گذاری زیر سیستم ها، امکان استفاده و دسترسی به آخرین اطلاعات، گزارش گیری و نمایش مکان محور تمامی عوارض آب و فاضلاب و مشترکین را برای همکاران فراهم کرده است.
امیدی گفت: از دیگر اقدامات این حوزه می توان به تکمیل وب سرویس حوادث، 122 و مشترکین در نرم افزار ساماب، GIS Ready نمودن و همچنین بارگذاری نقشه های کاغذی پهنه بندی مخازن آب 45 شهر استان به منظور تکمیل و غنی سازی پایگاه داده و عقد قرارداد مربوط به پروژه های برداشت اطلاعات شیرآلات شبکه آب رحیم آباد و شهر رودسر اشاره کرد.
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای گیلان ضمن تاکید بر اهمیت مشاوره و فرهنگ سازی در بحث GIS ؛ از برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی با حضور رابطین امور شهرستان ها در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های سند اجرایی GISخبر داد.
امیدی با اشاره به اجرای پروژه های آتی GIS در سال جدید شامل به روز رسانی و برداشت اطلاعات عوارض "منهول های فاضلاب، شیرآلات و شبکه آب شهر صومعه سرا" ، "مشترکین، شیر آلات، اتصالات و شبکه آب شهر رشت" و "شیر آلات، اتصالات شبکه آب، منهول و شبکه فاضلاب شهر فومن" افزود: در راستای غنی سازی پایگاه اطلاعات مکانی و توصیفی؛ برداشت و تکمیل لایه های چاه ها، مخازن، ایستگاه پمپاژ، چشمه، شبکه آب، شیرآلات، اتصالات و مشترکین، اصلاح، پارسل بندی و GIS Ready نقشه پایه روستایی برای شهرستان های رشت، لاهیجان، فومن، آستانه و آستارا در دستور کار قرار گرفته که اولویت برنامه اجرایی GIS شرکت در سال آینده خواهد بود.
تصاویر
  • تشریح اقدامات انجام شده در حوزه GIS شرکت آبفای گیلان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری