X
تقدیر از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان1

 تقدیر از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان1

معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان و دبیر هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان شال پهلوانی به مدیر عامل این شرکت اهداء نمودند.
یکشنبه، 24 اسفند 1399 | Article Rating

معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان  و دبیر هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان شال پهلوانی به مدیر عامل این شرکت اهداء نمودند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) و در روزهای منتهی به سال نو، محمود متقی معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان و ملک دبیر هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای گلستان با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از مهندس هرمزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تقدیر و شال مروج پهلوانی را در راستای کمک به آزادی چند تن از  زندانیان جرایم غیرعمد که هم‌اکنون نه با سو نیت مجرمانه، بلکه صرفاً بر حسب ناتوانی مالی روانه زندان شده‌اند اهداء نمودند.

دبیر هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای گلستان با تقدیر از این اقدام حسنه گفت: در شرایطی که منفعت‌گرایی اولویت اقدامات بشری است، خرسندیم در جامعه ایران اسلامی افرادی هستند که از مال و آبروی خود هزینه می‌کنند تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود. در این زمینه اجر مسئولی که با اعتبار خود و اختصاص وقت به حمایت از دربندان دردمند برآمده تا کمک حال این افراد و خانواده‌های چشم‌انتظار آنها باشد بدون شک تنها در نزد خالق یکتاست، چرا که هیچ بیان و هیچ مقامی این تلاش انسان دوستانه را که در بی‌حاشیه‌ترین و بی‌شائبه‌ترین شکل به نمایش گذاشته شده است را پاسخگوی سپاس نیست.

در  بخش دیگری از این مراسم معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ضمن تقدیر و قدردانی از مدیر عامل و مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در راستای این امر خداپسندانه اظهار داشت : خیرینی از این دست با درایت خویش خوب دریافته‌اند آنانی که ندارند و برای کسب نیاز به سراغ ما می‌آیند نه برای تحدید یا محدود ساختن دارایی، بلکه برای وسعت بخشیدن به رزق و برکت دادن به روزی، نزد ما حاضر شده‌اند.

گفتنی است امید است به برکت کمک های نقدی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تعدادی از مددجویان جرایم غیرعمدی در آستانه بهار طبیعت آزاد شوند.

                                                                                                                  

 

تصاویر
  • تقدیر از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان1
  • تقدیر از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان1
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری