X
تقدیر از ایثارگران آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

 تقدیر از ایثارگران آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

در آستانه روز شهید انجام گرفت:تقدیر از ایثارگران آب و فاضلاب
شنبه، 23 اسفند 1399 | Article Rating

   به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در آستانه بیست و دوم اسفند ماه " روز شهید " از همکاران ايثارگر این شرکت تقدیر بعمل آمد.

   بنابراین گزارش با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری ، معاونین و اعضا شورای فرهنگی این شرکت و به همت امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب این مراسم برگزار شد.

   در این مراسم معنوی که در جوار مزار شهدا مدافع حرم برگزار گردید دکتر احمدرضا محمدی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشکر از حضور همکاران ايثارگر و دیگر مدیران گفت: شهدایی که در اينجا آرمیده اند در راه آرمان های خود که همان دفاع از اسلام است رفتند که در این راه هم پاداشی جز شهادت برای آنها سزاوار نبود.

   در ابتدای این برنامه نیز پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم مسئول امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان ضمن گرامیداشت روز شهید به بیان سخنانی از حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری در مورد شهید و شهادت پرداخت.

   یاد آوری می گردد با حضور همکاران جانباز و ايثارگر هشت سال دفاع مقدس، خانواده محترم شهداء همکار و همکاران فرزندان جانباز این مراسم برگزار گردید.

قابل ذکر است در این مراسم علاوه بر نثار فاتحه بر مزار شهدا گمنام ، شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت در شهرکرد قبور این شهدای گرانقدر هم گلباران شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری

تصاویر
  • تقدیر از ایثارگران آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری