X
غرس نهال در آب و فاضلاب چهار محال و بختیاری

 غرس نهال در آب و فاضلاب چهار محال و بختیاری

به مناسبت هفته درختکاری انجام شد:غرس نهال در آب و فاضلاب چهار محال و بختیاری
شنبه، 23 اسفند 1399 | Article Rating

    به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت با غرس یک اصله نهال هفته درختکاری را گرامی داشتند.

    بنا بر این گزارش دکتر احمد رضا محمدی در این مراسم که به مناسبت هفته درختکاری در شهرستان فارسان و شهرکرد برگزار شد با اشاره به اهمیت درختکاری و حفاظت از درختان به عنوان تولید کننده مهم اکسیژن این عنصری که حیات انسانها به آن بستگی دارد افزود: همه ما وظیفه داریم در حد توان به محیط زیست خود توجه ویژه نماییم.

    مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری افزودند: درختان یادگاران نسلهای گذشته اند که ما باید در حفظ ، حراست ، نگهداری و ازدیاد آنها هم  کوشا باشیم و هم با اعمال و رفتارمان دیگران را به این امر مهم تشویق نماییم.

   یاد آوری می گردد هم زمان با این مراسم و در هفته درختکاری علاوه بر کاشت یکصد اصله درخت و پنجاه بوته گل در تصفیه خانه فاضلاب فارسان تعدادی درخت نیز در محوطه اداره و همه مخازن ذخیره و همچنین در تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد کاشته شد.

   قابل ذکر است در این  برنامه ها که به صورت جداگانه برگزار شد علاوه بر دکتر محمدی مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت مهندس فرج الله گودرزیان ، مدیر آب و فاضلاب شهرستان فارسان مهندس منوچهر زمانی ، مدیریت آب و فاضلاب شهرکرد مهندس سعید اسکندری و دیگر همکاران در امور آب و فاضلاب شهرستان فارسان  و شهرکرد هم نهال هایی را غرس کردند.

 

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری

تصاویر
  • غرس نهال در آب و فاضلاب چهار محال و بختیاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری