X
سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین راه اندازی شد

 سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین راه اندازی شد

با هدف ارتقای سطح خدمات به مردم، سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان (CRM) و داشبورد ملی در شرکت آب و فاضلاب استان قزوین راه اندازی شد.
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی، مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این مطلب افزود: سامانه مذکور در مرکز 122 این شرکت مستقر شده و کلیه تماس های مشترکین در محدوده های خدمات شهری رو روستایی به منظور کنترل تراکم حوادث، اتفاقات، شکایات و نیز تراکم تماس ها ثبت می شود.
مصطفی قاسمی اضافه کرد: با اقدام های انجام شده در امور شهرستان های البرز، تاکستان و آوج و اماده سازی زیر ساخت های لازم، تمامی تماس های مشترکین شهرهای بیدستان، شریفیه، اسفرورین و نرجه و نیز شهرهای خرمدشت، ضیاء آباد و مشترکین روستاهای آوج به درگاه 122 استان متصل و ثبت درخواست می شوند.

تصاویر
  • سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین راه اندازی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری