X
مدیر عامل شرکت آبفا فارس در دیدار با فرماندار کازرون: در خدمت رسانی مطلوب به مردم مصمم هستیم

 مدیر عامل شرکت آبفا فارس در دیدار با فرماندار کازرون: در خدمت رسانی مطلوب به مردم مصمم هستیم

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس طی جلسه ای با فرماندار شهرستان کازرون، مسائل و نیازهای مربوط به آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان و تصفیه ی فاضلاب شهر کازرون را مورد بررسی قرار داد و گفت: ما در خدمت رسانی مطلوب به مردم مصمم هستیم .
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، علی بوستانی مدیر عامل این شرکت طی دیدار با علی مظفری فرماندار شهرستان کازرون ، ضمن بررسی آخرین وضعیت آب و فاضلاب این شهرستان ، به بحث در خصوص مسائل موجود در آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای شهرستان مذکور و همچنین مراحل پایانی احداث تصفیه خانه ی فاضلاب شهر کازرون و امور مربوط به شبکه ی جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهری پرداخت .
بنابراین گزارش در این جلسه مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه ی آبرسانی به مشترکین شهری و روستایی شهرستان کازرون، بر لزوم همکاری همه جانبه در راستای تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه ی فاضلاب شهر کازرون تأکید نمود و برنامه ی این شرکت در خصوص واگذاری انشعاب فاضلاب در آینده را تشریح کرد. وی شرکت آبفا استان فارس را در ارائه ی خدمات مطلوب آب و فاضلاب به هم استانی ها، بسیار مصمم توصیف نمود و ارائه ی طرح ها و پروژه های جدید آب و فاضلاب در شهرستان کازرون را منوط به همکاری مسئولین محلی و جذب اعتبارات مورد نیاز دانست.
گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس حاکی است، در گفتگوی مذکور فرماندار شهرستان کازرون نیز علاوه بر تشریح مسائل و موانع موجود در آبرسانی به مردم شهرستان به ویژه روستاهای تحت پوشش ، به بیان مسائل مربوط به مراحل تکمیلی تصفیه خانه ی فاضلاب شهر کازرون پرداخت و در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات مورد نیاز به منظور اجرای پروژه ها نیز قول مساعد داد.
تصاویر
  • مدیر عامل شرکت آبفا فارس در دیدار با فرماندار کازرون: در خدمت رسانی مطلوب به مردم مصمم هستیم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری