X
کارگروه سازگاری با کم آبی شرکت آبفار استان بوشهر فعال شد.

 کارگروه سازگاری با کم آبی شرکت آبفار استان بوشهر فعال شد.

ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1397 | Article Rating

مدیرعامل شرکت آبفار استان بوشهر گفت: با هدف هماهنگی و انسجام بخشی در فعالیت های حوزه آبرسانی روستایی کارگروه استانی سازگاری با کم آبی شرکت آب وفاضلاب روستایی  استان  بوشهرفعال شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار استان بوشهر، مسعود نصوری در این ارتباط روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگروه که در زیرمجوعه کارگروه ملی واستانی  سازگاری با کم آبی و تعادل منابع و مصارف آب در مناطق مختلف کشور فعال شده سعی دارد تا با پیش بینی ساز و کار مناسب و با استراتژی مورد نیاز در هر منطقه زمینه گذر بحران کمبود آب تابستان استان بوشهر را فراهم کند.

وی بیان کرد: اولویت بندی برای نحوه توزیع کمبود آب مصرف بخش های مختلف (شامل شرب و بهداشت، صنعت، کشاورزی، فضای سبز و محیط زیست) در چارچوب منابع آب تخصیص یافته توسط وزارت نیرو از از هدف های اصلی کارگروه استانی سازگاری با کم آبی به شمار می رود.

نصوری ادامه داد: در سال گذشته با وجود کمبود شدید منابع آبی استان بوشهر تابستان موفقی را پشت سرگذاشت که در سال جاری نیز با توجه به کاهش چشمگیر بارش نزولات آسمانی و تداوم خشکسالی چندین ساله مصمم هستیم با کمترین چالش ممکن آب روستاهای استان بوشهر تامین شود.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها و بویژه رسانه ملی اظهار کرد: یکی از کارکردهای اصلی کارگروه سازگاری با کم آبی استفاده از ظرفیت رسانه ها برای آگاه سازی بیش از پیش مردم به مقوله کم آبی و تبیین راه های مقابله با آن است.

نصوری ادامه داد: با تخصیص اعتبار مناسب اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر در موضوع نوسازی شبکه های انتقال و افزایش شمار روستاهای برخوردار از شبکه آبرسانی شاهد اقداماتی قابل توجه بودیم که انتظار با توجه به اهمیت موضوع آب در سال جاری نیز شاهد تکرار تخصیص حداکثری اعتبارات این حوزه باشیم.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال  "حمایت از کالای ایرانی" توسط رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر همواره با توجه به تولیدات با کیفیت در حوزه صنعت آب استفاده از تولیدات داخل را مدنظر داشته که امسال برای تحقق شعار سال این مهم را بیش از گذشته دنبال خواهد کرد.

 

تصاویر
  • کارگروه سازگاری با کم آبی شرکت آبفار استان بوشهر فعال شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری