X
جلسه شورای اداری شهرستان لامرد و فعالان اقتصادی شهرستان با حضور استاندار محترم فارس  و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

 جلسه شورای اداری شهرستان لامرد و فعالان اقتصادی شهرستان با حضور استاندار محترم فارس و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی امور آبفا روستایی شهرستان لامرد جلسه شورای اداری شهرستان با حضور استاندار محترم مهندس تبادار و بوستانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس و فعالان اقتصادی شهرستان در محل سالن جلسات معلم شهرستان تشکیل شد.

 

سید محسن علوی نماینده مردم شهرستان لامرد در این جلسه افزود : اولویت و برنامه های دولت و مجلس در راستای رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان است که ان شاالله با همکاری و همراهی استاندار و هیات همراه با توجه به ظرفیت های موجود در سطح این منطقه از استان ، شاهد گام های مثبتی در این راستا باشیم.

وی به برخی خدمات و پیگیریهای انجام شده در سطح شهرستان لامرد از جمله احقاق حقوق و واریز 30 میلیارد عوارض ارزش افزوده به حساب دهیاری و شهرداریهای شهرستان لامرد ، گاز رسانی به شهرستان لامرد با اعتباری قریب به 66 میلیارد تومان اشاره کرد.

 

در ادامه حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد که در نشست مشترک شورای اداری و فعالان اقتصادی شهرستان لامرد سخن می گفت با یادآوری افتخار آفرینی شهرستان لامرد در زمان دفاع مقدس افزود :بازگشایی تونل گردنه شهید باقری به طول 2650 متر بعد از ده سال فراز و نشیب در عید نوروز انجام شد و این اتفاق خوشحالی برای مردم بویژه اهالی بخش های چاهورز و علامرودشت را به دنبال داشت.

وی ادامه داد : کارخانه آلومینیوم جنوب به عنوان بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور و افتخاری برای صنعت کشور و استان فارس است که انتظار می رود با توجه به شتاب  در ساخت  این کارخانه در دولت تدبیر و امید مطابق با برنامه ریزی و اعلام مدیران طرح، شاهد افتتاح فاز اول کارخانه در سال جاری باشیم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان با طرح پیگیری خواسته های اولویت دار شهرستان از استاندار فارس افزود : اجرای طرح آب از دریا به لامرد سبب رونق و توسعه اقتصادی شهرستان در ابعاد مختلف می شود که امیدواریم هر چه سریعتر  اجرای این طرح آغاز شود.

 

در این جلسه تأمین آب یک واحد صنعتی از توابع بخش علامرودشت و تأمین آب مجموعه ترمان-نیرایی با تعداد 22 روستا بالغ بر 958 خانوار مصوب گردید.

 

در ادامه جلسه ای در محل امور آبفا روستایی با حضور جناب بوستانی با نیروهای اداره برگزار شد. مهندس مسعود نیا سرپرست امور آبفا روستایی لامرد ضمن خیر مقدم به مدیر عامل محترم در خصوص مشکلات پروژه های اجرایی و تعمیر و نگهداری ، عدم پرداخت حقوق آبداران ،نیروهای حجمی  و مامورین قرائت کنتور مطالبی را ارائه نمود و در ادامه بوستانی قول مساعد در خصوص موارد ذکر شده دادند.

تصاویر
  • جلسه شورای اداری شهرستان لامرد و فعالان اقتصادی شهرستان با حضور استاندار محترم فارس  و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس
  • جلسه شورای اداری شهرستان لامرد و فعالان اقتصادی شهرستان با حضور استاندار محترم فارس  و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری