X
پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ماسال به مشکلات مردمی

 پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ماسال به مشکلات مردمی

مدیر امور آب و فاضلاب ماسال به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات مردمی شد.
یکشنبه، 17 اسفند 1399 | Article Rating
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ علی پروان با حضور در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه 122 به مدت یکساعت به صورت برخط به تماس های مردمی پاسخ داد و پیگیر مشکلاتشان شد.
بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ماسال در خصوص ترمیم خطوط آبرسانی و حوزه فاضلاب بود.
تصاویر
  • پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ماسال به مشکلات مردمی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری