پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ماسال به مشکلات مردمی
مدیر امور آب و فاضلاب ماسال به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات مردمی شد.
یکشنبه، 17 اسفند 1399 |
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ علی پروان با حضور در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه 122 به مدت یکساعت به صورت برخط به تماس های مردمی پاسخ داد و پیگیر مشکلاتشان شد.
بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ماسال در خصوص ترمیم خطوط آبرسانی و حوزه فاضلاب بود.