X
در حوزه وزارت نیرو، انقلابی عظیم در استان اتفاق افتاده است/ مردم ملایر صاحب یکی از با کیفیت ترین آبهای دنیا شده اند
استاندار همدان:

 در حوزه وزارت نیرو، انقلابی عظیم در استان اتفاق افتاده است/ مردم ملایر صاحب یکی از با کیفیت ترین آبهای دنیا شده اند

استاندارهمدان اقدامات وزارت نیرو و به ویژ ه اقدامات در حوزه آب استان را با عنوان انقلابی عظیم در استان تعبیر کرد.
یکشنبه، 17 اسفند 1399 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، سید سعید شاهرخی در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان ، با بیان اینکه به تناسب کار علمی و تحقیقاتی صورت گرفته، مدیران حوزه آب استان شایسته قدردانی هستند،گفت: اگرامروز دیگرشاهد فرونشست های سالیان گذشته دشت کبودراهنگ نیستیم ،علت آن را باید در همت مدیران خوبمان در حوزه آب استان جستجو کرد که تهدید جدی سلامت مردم را تبدیل به فرصت کردند.
وی ضمن اشاره به خروجی پساب تصفیه خانه فاضلاب همدان برای نیروگاه عنوان کرد:خوشبختانه با بهره گیری از این پساب چاههای نیروگاه مسدود شد.
وی با اشاره به اینکه امور آب با برنامه ریزی و جدیت توانست از سال 93 تاکنون 4 هزارو 500 حلقه چاه غیر مجازرا مسدود کند،خاطرنشان کرد: اثرات بلند مدت اقتصادی و اجتماعی اینگونه اقدامات بسیار عمیق است.
شاهرخی با اذعان به اینکه این گونه تدابیر،مخاطرات را تبدیل به فرصت میکند، بیان کرد: تامین منابع آبی پتروشیمی ابن سینا، هگمتانه و نیروگاه جدید 500 مگاواتی از رهگذر این تدابیر امکان پذیر شده است.
وی با بیان اینکه در حوزه وزارت نیرو در استان همدان انقلاب اتفاق افتاده است، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری برخی فعالیت ها حیرت انگیز و بلکه شگفت آوراست.
وی با بیان این جمله که "درکجا به این سرعت علیرغم همه محدودیت ها و فشارهای مالی هر دو سال یک سد افتتاح شده است"،عنوان کرد: سد کلان درهمین دولت ساخته و به بهره برداری رسیده است و مطابق گزارش مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوردر مراسم افتتاح تصفیه خانه سد کلان ، آب خروجی این تصفیه خانه یکی ازبهترین و با کیفیت ترین آب های دنیا ست .
در انتها استاندار همدان با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های جدی مردم استان و ملایر همیشه آب بوده است ،گفت: از تلاش های بی وقفه وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان و مدیرعامل آب منطقه ای همدان تقدیر و تشکر می نمایم .
انتهای پیام/
تصاویر
  • در حوزه وزارت نیرو، انقلابی عظیم در استان اتفاق افتاده است/ مردم ملایر صاحب یکی از با کیفیت ترین آبهای دنیا شده اند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری