X
حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب در سامانه پاسخگویی بر خط مدیران اسان لرستان

 حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب در سامانه پاسخگویی بر خط مدیران اسان لرستان

یکشنبه، 17 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان ،مدیر عامل این شرکت با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111) به درخواست های مردمی پاسخ داد.

حمید رضا کرم وند در این خصوص گفت: پاسخگویی به حق به درخواست ها،پیشنهادات،نظرات و انتقادات مردمی جز وظایف مدیران است که در اولین فرصت به آنها رسیدگی کرده و مانع از تضییع حقوق شهروندان شود.

کرم وند گفت: جامعه ای مسیر سلامت را به خوبی طی خواهد کرد که مسئولین آن برای شهروندان خود ارزش قائل بوده و درصدد رفع مشکلات باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: شهروندان لرستانی درنظر داشته باشند که این شرکت در راستای خدمات دهی هرچه بهتر نیاز به مشارکت همگانی آنها را دارد به همین دلیل تقاضا دارم که با مشاهده هرگونه شکستگی اعم از لوله آب،فاضلاب ،کنتور و ... به یامانه شبانه روزی 122 تماس گرفته تا در اولین فرصت به درخواست آنها رسیدگی گردد.

در این روز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان به درخواست هایی از جمله:خرابی کنتور،مشکل در فیش آب،هزینه آب بخا،آب های سطحی و هم سطح سازی منهول ها و..پاسخ داد.

لازم به ذکر است که برخی از شهروندان از عملکرد و تلاش های شرکت آب و فاضلاب در جهت رفع مشکلات شهروندان قدردانی نمودند.

تصاویر
  • حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب در سامانه پاسخگویی بر خط مدیران اسان لرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری