X
بازدید مدیر عامل از مخازن  و تاسیسات آب رسانی روستای بنه خلخال واقع در بخش فیروز، دهستان سنجبدجنوبی شهرستان کوثر

 بازدید مدیر عامل از مخازن و تاسیسات آب رسانی روستای بنه خلخال واقع در بخش فیروز، دهستان سنجبدجنوبی شهرستان کوثر

رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با حضور در شهرستان کوثراز مخازن و تاسیسات آب رسانی روستای بنه خلخال واقع در بخش فیروز، دهستان سنجبدجنوبی این شهرستان بازدید به عمل آورد.
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش دفترروابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، در این بازدید که با حضور فرماندار شهرستان کوثر،همچنین معاون نگهداری وتوسعه آب شرکت ، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کوثر انجام شد ،مهندس بهنژاد در حاشیه این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: ازابتدای یکپارچه سازی خدمات آب رسانی به مناطق شهری و روستایی،تامین و توزیع آب شرب مورد نیاز روستائیان تحت پوشش علی رغم مشکلات پیش رو در اولویت کاری این شرکت قرار گرفته است.

مهندس بهنژاد با اشاره به اقدامات انجام‌شده در سطح روستاهای شهرستان کوثر،اظهار داشت: به‌منظور تأمین و توزیع پایدار آب شرب در سطح روستاهای شهرستان کوثر اقدامات مختلفی شامل اجرای خطوط انتقال آب،بهسازی چشمه،اصلاح وتوسعه شبکه های آبرسانی و بهسازی چاه‌ها،احداث مخازن ذخیره آب و ایستگاه پمپاژ انجام‌شده است.

فرماندار شهرستان کوثرنیز ،اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه خدمات آبرسانی در سطح روستاهای شهرستان کوثر رامطلوب ذکرنمود و مراتب تقدیر و تشکر خود را از مدیر عامل و همه پرسنل زحمتکش آبفا ابراز نمود.

تصاویر
  • بازدید مدیر عامل از مخازن  و تاسیسات آب رسانی روستای بنه خلخال واقع در بخش فیروز، دهستان سنجبدجنوبی شهرستان کوثر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری