X
دیدار مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهران با امام جمعه این شهرستان

 دیدار مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهران با امام جمعه این شهرستان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهران با حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در این دیدار مهندس خسروی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آبی شهرستان و اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب این شهرستان، فرهنگ سازی مدیریت مصرف را ضروری دانست و تاکید کرد: توجه به صرفه جویی و مصرف بهینه آب یک الزام همیشگی است و در این زمینه اقدامات متعددی در این شهرستان انجام شده است.

وی از امام جمعه شهرستان مهران خواست تا شهروندان را به پرداخت به موقع قبوض تشویق نماید تا آب و فاضلاب این شهرستان بتواند خدمات بهتری را به مشترکین ارائه دهد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهران با اشاره به اهمیت تامین آب زوار اربعین حسینی  یادآور شد: با حمایت های مجموعه  مدیریت شرکت بخصوص مدیر عامل محترم شرکت جناب دکتر تیموری، در زمینه زیرساخت های اربعین در مرز مهران پروژه ها و اقدامات متعددی تعریف و در دست اقدام است و پیش بینی‌ می شود  اگر شرایط محدودیت های کرونای  رفع شود در زمینه تامین آب مورد نیاز زائران هیچ مشکلی وجود نداشته باشیم.

در ادامه امام جمعه شهرستان بر اهمیت تامین آب شرب تاکید کرد و اظهار داشت: اهمیت آب و ذخایر آبی برای نسل حاضر و آینده بر هیچ کسی پوشیده نیست و آگاهی رسانی به مردم وظیفه شرعی ما مسئولان است.

حجت الاسلام و المسلمین امینی افزود: مطابق فتوای مراجع تقلید هرگونه بهره برداری غیرمجاز و غیر قانونی و نصب انشعاب غیرمجاز شرعاً جایز نمی باشد و مردم باید به این امر توجه لازم را داشته باشند.

امام جمعه شهرستان در پایان این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همکاران امور در امر سقایی، اسراف را یکی از گناهان بزرگ و باعث ناخشنودی خداوند و همچنین از عوامل اصلی از بین رفتن برکات برشمرد و آمادگی نهاد امامت جمعه را در موضوعات مرتبط اعلام نمود.

تصاویر
  • دیدار مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهران با امام جمعه این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری