X
بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب ملایر
با دستور وزیر نیرو عملیاتی شد:

 بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب ملایر

تصفیه‌خانه آب شرب ملایر امروز به صورت ویدئو کنفرانسی توسط وزیر نیرو ، با حضورمدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،استاندار همدان و دیگر مسئولین استانی در قالب طرح های پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.
ﺳﻪشنبه، 12 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، در این مراسم وزیر نیرو در ابتدا با بیان اینکه قطار #هر_هفته_الف_ب_ایران در استان های مختلف کشور به منظور بهره برداری رسمی از طرح های آب و برق توقف می کند، گفت: استاندارهمدان با علاقه مندی و دلسوزی پشتیبان کارگزاران دولت در استان در طراحی،اجرا و تکمیل طرح های صنعت آب و برق بوده و هستند.
رضا اردکانیان با اشاره به هفته چهل و سوم از #هر_هفته_الف_ب_ایران عنوان کرد:با احتساب طرح هایی که امروز به بهره برداری رسید جمعا 238 طرح بزرگ ساخت و سازی و 53 طرح عمده سازوکاری با صرف 66 هزار میلیارد تومان اعتبا را از ابتدای سال به مرحله بهره برداری رسانده ایم.
وی ادامه داد:این طرح ها شامل 12 سد مخزنی،11شبکه آبیاری و زهکشی،8نیروگاه حرارتی،30 نیروگاه مقیاس کوچک،25 نیروگاه تجدید پذیر،59 پست و پروژه های خط انتقال،9 آبرسانی شهری،10 تصفیه خانه فاضلاب،8 تصفیه خانه آب، آبرسانی پایدار به 1250روستای کشورو برق رسانی به 288 روستای کم خانواربوده است.
اردکانیان همچنین با اشاره به افتتاح تصفیه خانه آب شرب ملایراظهار داشت: با بهره برداری از این طرح 170 هزار نفر از مشترکین ملایری ازآب شرب پایدار و سالم از محل سد کلان برخوردار خواهند شد.
در ادامه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربا اشاره به اینکه فاز نخست طرح آبرسانی به ملایر شامل سامانه انتقال آب به طول 38 کیلومتر، ایستگاه های پمپاژ به ظرفیت 600 لیتر در ثانیه،آبگیر و تاسیسات وابسته است گفت:تصفیه خانه شهر ملایر با ظرفیت 380 لیتر در ثانیه به اقتضای تخصیص و حتی بیش از آن طراحی شده است.
حمید رضا جانباز با بیان اینکه با بهره برداری از این تصفیه خانه 170 هزار نفر تحت پوشش آبرسانی قرار میگیرند، عنوان کرد:این تصفیه خانه جزو معدود تصفیه خانه های آبی است که به روش BOT ساخته شده است،و این سامانه 132 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و سرمایه گذاری بخش خصوصی را به خود اختصاص داد.
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه آّب با کیفیتی تقدیم مردم شریف ملایر میشود و تمامی تجهیزات آن بسیار مدرن است.
وی خاطر نشان کرد: تصفیه خانه ملایر یکصد و شصتمین تصفیه خانه آب کشو می باشد.
استاندار همدان نیز در آئین افتتاحیه این تصفیه خانه، با اشاره به اینکه وزیر نیرو بنیان نویی در عرصه خدمت و اطلاع رسانی به مردم عزیز ایران بنا نهاد،گفت: امروز در شهرستان ملایر یکی از آرزوهای دیرینه مردم محقق شد.
سید سعید شاهرخی افزود:یکی از دغدغه ها و مطالبات مردم ملایر بحث آب شرب بود که به لطف خدا و با همت وزیر محترم، امروز شاهد بهره مندی مردم این شهرستان از آب سالم و با کیفیت هستیم.
وی با بیان اینکه به تاسی از دولت تدبیر وامید تلاشهای وافری در جهت رونق تولید،ارتقاء سطح زندگی مردم و توجه به معیشت آنان در حال انجام است عنوان کرد: این مهم محقق نمیشد مگر در سایه تلاش،جدیت و دستورات مسولین ملی و از جمله وزیر نیرو که با این اقدامات زمینه اجرای طرح های مختلف فراهم شد.
وی افزود: خوشبختانه طرح های اثرگذاری در حوزه آب و فاضلاب در استان همدان تقدیم مردم شریف استان شد.
انتهای پیام/
تصاویر
  • بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب ملایر
  • بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب ملایر
  • بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب ملایر
  • بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب ملایر
  • بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب ملایر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری