X
تصفیه خانه فاضلاب هرسین افتتاح شد

 تصفیه خانه فاضلاب هرسین افتتاح شد

در چهل و سومین هفته از پویش هر هفته الف_ ب ایران تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین در ویدئو کنفرانس و با وزیر نیرو افتتاح و به بهره برداری رسید
ﺳﻪشنبه، 12 اسفند 1399 | Article Rating


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ علیرضا کاکاوند اظهار داشت: عملیات اجرایی این تصفیه خانه از سال ۸۱ شروع شده که بنا به دلایل حقوقی، قراردادی و مالی متوقف شده بود.

وی گفت: تکمیل این تصفیه خانه از اول فروردین ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت که امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش های صورت گرفته برای بهره برداری از این تصفیه‌خانه فاضلاب می باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب هرسین را ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب اعلام کرد و گفت: این تصفیه‌خانه از نوع سیستم لجن فعال با هوادهی گسترده است.

وی مجموع طول شبکه این پروژه را ۱۲۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۸۰ کیلومتر از طول شبکه انجام شده و مابقی به صورت سنتی دفن می‌شود.

کاکاوند در ادامه گفت: برای بهره‌برداری از این تصفیه خانه ۲۷ میلیارد تومان در بخش خط انتقال و تصفیه‌خانه هزینه شده است و این تصفیه خانه جمعیت ۵۵ هزار نفری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی در پایان تاکید داشت: صددرصد فاضلاب شهر توسط این پروژه جمع آوری و تصفیه خواهد شد و این تصفیه خانه جزو بهترین و با کیفیت ترین تصفیه خانه های کشور می باشد.

کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این پروژه از مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، دکتر رضایی نماینده مردم شریف کرمانشاه در شهرستانهای شرقی استان بابت حمایت و به سرانجام رسیدن این پروژه که از مطالبات مردم شریف شهرستان هرسین و بخصوص نماینده این مردم در مجلس شورای اسلامی بود تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر
  • تصفیه خانه فاضلاب هرسین افتتاح شد
  • تصفیه خانه فاضلاب هرسین افتتاح شد
  • تصفیه خانه فاضلاب هرسین افتتاح شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری