X
مدیرعامل آبفای استان تهران:
مدیرعامل آبفای استان تهران:

 مدیرعامل آبفای استان تهران:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نخستین مجمع سالانه روابط عمومی‌های این شرکت گفت: رمز موفقیت ما همراهی و همکاری مردم است و این امر بزرگترین وظیفه روابط عمومی است.
ﺳﻪشنبه، 12 اسفند 1399 | Article Rating

محمدرضا بختیاری گفت: امروزه با فراگیری شبکه‌های اجتماعی روابط عمومی‌ها باید در چارچوب قوانین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و آموزشی این فضا بیش‌ترین استفاده را در ترویج فرهنگ مصرف بهینه داشته باشند.  

بختیاری با بیان این‌که هنر روابط عمومی در ایجاد هم‌زمان آگاهی و امیدواری در میان مردم جامعه است، افزود: روابط عمومی آبفای استان تهران باید بتواند با اطلاع‌رسانی از اجرای بی‌وقفه و مستمر پروژه‌ها به جامعه امید و شادابی تزریق کند و در عین حال با بیان دشواری‌های تامین، تصفیه و توزیع آب شرب، مردم را از عواقب کار آگاه کند.  

او ضمن تاکید بر پرهیز از نصیحت‌گویی و سرزنش‌کردن مردم، افزود: به دنبال ایجاد تشویش و ترساندن مردم جامعه نیستیم اما سال آینده، تابستان بسیار دشواری پیش رو خواهیم داشت و مسئولیت روابط عمومی‌ها سنگین‌تر خواهد شد.

بختیاری ادامه داد: مردم باید از وضعیت بحران آب استان تهران آگاه شوند و بدانند که دشت ورامین سومین دشت بحرانی کشور است و عمق چاه‌های این دشت به بالای 300 متر رسیده است و از سوی دیگر به آنان امید بدهیم و بگوییم که تا پایان سال پروژه‌ای محیط زیستی 9000 میلیارد تومانی در تهران افتتاح خواهد شد.  

مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به این‌که تامین و توزیع آب در استان تهران کاری بسیار گران و طاقت‌فرساست افزود: در شهرهای بزرگی مانند پاریس و لندن نتوانستد ویروس کرونا را از فاضلاب حذف کنند اما شرکت آب و فاضلاب استان تهران توانست این ویروس را به طور کامل از فاضلاب حذف کند.   

تصاویر
  • مدیرعامل آبفای استان تهران:
  • مدیرعامل آبفای استان تهران:
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری