X
 92درصد خط انتقال شبکه فاضلاب شهر بجستان اجرا شد

  92درصد خط انتقال شبکه فاضلاب شهر بجستان اجرا شد

مدیر امور آب و فاضلاب بجستان از اجرای دو هزارو 700متر خط انتقال و 350 انشعاب فاضلاب در این شهر خبر داد.
دوشنبه، 11 اسفند 1399 | Article Rating



محمدرضا اکبری نیا در گفتگو با خبرنگاران  با اشاره به پیشرفت  خوب پروژه  جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر بجستان در ده ماه گذشته افزود: روند نصب انشعابات فاضلاب تا 380فقره  رو به پایان است .
وی طول خط انتقال فاضلاب را دو هزارو 700 متر اعلام کرد که دو هزار و100 متر آن(92درصد) لوله گذاری اجرا شده است اظهار داشت:  مسیر تردد کشاورزان از اراضی کشاورزی بجستان به علت عملیات در دست اقدام عبور خط انتقال طرح وی با بیان اینکه  لوله گذاری  فاضلاب با شبکه آبرسانی متفاوت بوده و نیاز به زمان بیشتری دارد ، طول مسیر عبور این خط از اراضی کشاورزی را هزار متر اعلام کرد و ضمن عذر خواهی از کشاورزان خاطر نشان کرد: این خط در کوتاه ترین زمان اجرا و مسیر تردد  بازگشایی خواهد شد .
مدیر امور بجستان  همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مالکین قنات درزاب و بستان به تعهدات خود در قبال تامین آب شرب شهرستان عمل می کنند ؟ پاسخ داد: بحث تامین آب از  این قنات ها موقتی است، دبی آب قنات درزاب به 5 لیتر بر ثانیه کاهش یافته است و حتی پاسخگوی نیاز کشاورزان هم نیست البته آبدهی آب قنات بستان نیز حدود 8 لیتر بر ثانیه می باشد که به شبکه بجستان تزریق می شود . 
 

تصاویر
  •  92درصد خط انتقال شبکه فاضلاب شهر بجستان اجرا شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری