مهندس بهزاد هرمزی مدیرعامل به همراه قائم مقام و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان به صورت تلفنی مستقیما با مردم فهیم به گفتگو پرداختند و درخواستهای آنان را مورد رسیدگی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس "بهزاد هرمزی" در گفتگو با پایگاه خبری شرکت گفت: سامانه الکترونیکی مردم و دولت فرصت مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی می باشد.تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم و به حداقل رسیدن زمان ثبت گزارش تا حصول نتیجه موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.
گفتنی است بیش از 62تماس از سراسر استان توسط مدیرعامل و معاونین شرکت آب فاضلاب گلستان پاسخ داده شد و برخی از مشترکین نیز از تلاش های شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی بی وقفه به مردم قدردانی نمودند.
لازم به ذکر است؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در روزهای سه شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مردم فهیم استان را در برنامه داشته که مشترکین می توانند با مراجعه حضوری نیز مشکلات خود را مطرح نمایند.