X
توسعه و نوساری 43 هزار متر شبکه توزیع آب و خط انتقال فاضلاب
امسال در آبفای منطقه 6 محقق شد

 توسعه و نوساری 43 هزار متر شبکه توزیع آب و خط انتقال فاضلاب

مدیرعامل آبفای منطقه 6 تهران گفت: از آغاز سال تاکنون بیش از 43 هزار و 400 متر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و جمع آوری و دفع فاضلاب شهری و روستایی جنوب تهران و شهرستان ری بازسازی شده است
یکشنبه، 10 اسفند 1399 | Article Rating

 حسن حقیقی گفت: امسال نزدیک به 8000 متر از خطوط اصلی انتقال آب، نزدیک به 19هزار متر از شبکه توزیع، بیش از 1400 متر از شبکه توزیع بافت‌های فرسوده و 1573 رشته انشعاب آب شهری نوسازی شد تا شهروندان از آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت بالاتری برخوردار شوند.  

 حقیقی با اشاره به تحویل‌گیری 72 روستای جنوب تهران و شهرستان ری افزود: در بخش خدمت‌رسانی به روستاها با وجود کمبودهای شدید مالی و مشکلات فراوان، بیش از 9000 متر از شبکه توزیع آب روستاها و 200 انشعاب بازسازی و نوسازی شده است.  

مدیرعامل آبفای منطقه6 تهران با بیان این‌که در سال‌های گذشته و امسال اقدامات بسیار ارزش‌مندی در بخش توسعه شبکه فاضلاب در سطح منطقه صورت انجام شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب 6340 متر توسعه یافت و 454 رشته انشعاب فاضلاب بازسازی شد.  

 او به حفر، تجهیز و وارد مدار شدن دو حلقه چاه در شهرهای کهریزک و حسن‌آباد اشاره کرد و افزود: نصب نخستین مخزن اضطراری جنوب تهران در محله 13 آبان شهرری و لوله‌گذاری در عرض بزرگ‌راه آزادگان و شهید رجایی به منظور اتصال خط انتقال 700 میلی متری به خط انتقال 1800 میلی‌متری سد ماملو از فعالیت‌ها و اقدامات مهمی است که امسال در حوزه مهندسی و توسعه شرکت انجام شده است.  

شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران 276 هزار مشترک آب شهری و روستایی و 184 هزار مشترک فاضلاب دارد و به جمعیتی افزون بر دو میلیون نفر در مناطق 15، 16، 17، 19 و 20 شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن‌آباد، قیام‌دشت و خاورشهر خدمات‌رسانی می‌کند.

تصاویر
  • توسعه و نوساری 43 هزار متر شبکه توزیع آب و خط انتقال فاضلاب
  • توسعه و نوساری 43 هزار متر شبکه توزیع آب و خط انتقال فاضلاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری