X

 مراسم تودیع و معارفه معاون بهره برداری وتوسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل برگزار شد.

طی برنامه ای با حضور مهندس علیرضا نعمت سلطانی قائم مقام ، معاونین و مدیران شرکت مراسم تودیع و معارفه معاون بهره برداری وتوسعه آب درمحل ساختمان بهره برداری برگزار گردید.
چهارشنبه، 06 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،طی برنامه ای با حضور مهندس علیرضا نعمت سلطانی قائم مقام ، معاونین و مدیران شرکت مراسم تودیع  و معارفه معاون بهره برداری وتوسعه آب درمحل ساختمان بهره برداری برگزار گردید.

در این مراسم مهندس سلطانی قائم مقام شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ، ضمن خیر مقدم به حاضرین، اظهار داشت؛ معاونت بهره برداری وتوسعه آب، جایگاه ویژه ای بر نظارت بر کیفیت اجرای کار دارد و  می تواند نقش بسزایی در رفع بسیاری از چالش ها و مشکلات داشته باشد.

وی با بیان اینکه ؛کیفیت خوب در بهره برداری و توسعه آب ارتباط مستقیمی به درآمد و رضایتمندی مشترکین دارد. که خوشبختانه در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل پتانسیل های بسیار خوبی به لحاظ نیروی انسانی وجود دارد که از این رو با اتکا به تجربه و تخصص ارزشمند آنان امیدواریم خدمت‌رسانی را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی تعامل واحدها و بخش های مختلف شرکت و همکاری را عامل رفع مشکلات عنوان کرد و گفت:  یقیناً این تعامل و همکاری در زمینه انجام  فعالیتهای مختلف در شرکت باعث  ارائه خدمت مطلوب تر به شهروندان خواهد شد.

وی ضمن ابراز رضمراسم تودیع و معارفه معاون بهره برداری وتوسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل برگزار شد.ایت از عملکرد معاونت بهره برداری و توسعه آب بیان داشت: معاونت بهره بردای بایستی  با دقت زیاد و بازدید مداوم ، روند کیفی کار را کنترل و مانع هر نوع آسیبی به تاسیسات شرکت شود.وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از مهندس فتح اله نوخواه معاون اسبق بهره برداری وتوسعه آب،مهندس غفور فاتحی را به سمت سرپرست جدید این معاونت معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه مهندس فتح اله نوخواه ضمن تشکر و تقدیر از زحمات سایر کارکنان، گزارشی از فعالیتهای انجام شده در این معاونت را ارائه و مهندس فاتحی سرپرست جدید معاونت بهره برداری نیز برنامه های خود را تشریح کردند.

در پایان مراسم از زحمات مهندس نوخواه با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری