X
همزمان با هفته چهل و دوم "پویش هر هفته الف-ب-ایران" صورت گرفت: افتتاح ۳۲ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در استان قزوین

 همزمان با هفته چهل و دوم "پویش هر هفته الف-ب-ایران" صورت گرفت: افتتاح ۳۲ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در استان قزوین

همزمان با افتتاح ۲۵۶ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در سطح ۹ استان کشور که در قالب "پویش هر هفته الف-ب-ایران" و با هزینه ای حدود ۳۴۰ میلیارد تومان توسط وزیر نیرو صورت گرفت، در استان قزوین نیز ۳۲ پروژه افتتاح و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.
ﺳﻪشنبه، 05 اسفند 1399 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این مراسم که به دلیل شیوع کرونا به صورت ویدئو کنفرانس و از راه دور برگزار شده بود، در محل پروژه منتخب روستای سیاهپوش منطقه طارم افزود: برای این پروژه ها ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون اعتبار تخصیص داده شده است.
داراب بیرنوندی اضافه کرد: این طرح ها شامل چهار مجتمع و هشت پروژه تک روستایی بوده و با بهره برداری از این ۳۲ پروژه ۸۳ لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای ۱۹ هزار نفر از اهالی این ۳۲ روستا تامین می شود.
وی همچنین تصریح کرد: در قالب پروژه های یاد شده، عملیات عمرانی بزرگی انجام شده و برای آن سه هزار و ۸۷۰ مترمکعب مخزن، ۶۲ کیلومتر خط انتقال و ۶۸ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی صورت گرفته است.
در ادامه مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین نیز ضمن گرامیداشت روز مهندس، از مجموعه مهندسین شرکت آب و فاضلاب در اجرائ پروژه های عمرانی و رفع محرومیت در شهرها و روستاهای استان تقدیر کرد.
علی فرخ زاد همچنین بر نقش و مشارکت عموم مردم در پیشبرد پروژه های پویش مذکور تاکید کرد و در ادامه خواستار اصلاح نگرش و عملکرد مردم در زمینه مصرف آب و حرکت به سمت سازگاری با وضعیت موجود و بهینه سازی آن شد.
در پایان این مراسم نیز رضا اردکانیان، وزیر نیرو، افتتاح طرح های "پویش هر هفته الف-ب-ایران" را ادامه خدمت به مردم دانست و خاطر نشان کرد که رفع محرومیت روستاها تا پایان دولت تدبیر و امید ادامه خواهد داشت.
تصاویر
  • همزمان با هفته چهل و دوم "پویش هر هفته الف-ب-ایران" صورت گرفت: افتتاح ۳۲ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در استان قزوین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری