X
افتتاح 12 پروژه آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری

 افتتاح 12 پروژه آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری مدیرعامل این شرکت از افتتاح پروژه های آبرسانی به 12 روستا خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 05 اسفند 1399 | Article Rating

   به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری مدیرعامل این شرکت از افتتاح پروژه های آبرسانی به 12 روستا خبر داد.

   دکتراحمد رضا محمدی در مراسم افتتاح این پروژه ها که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر محترم نیرو و در هفته چهل و دوم "پویش هر هفته الف-ب-ایران" انجام شد گفت: افتتاح ١٢ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

   مهندس حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در ابتدای این برنامه گفت: همزمان با افتتاح ۲۵۶ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در سطح ۹ استان کشور که در قالب "پویش هر هفته الف-ب-ایران" و با هزینه ای حدود ۳۴۰ میلیارد تومان با دستور وزیر محترم نیرو افتتاح می گردد که در استان چهارمحال و بختیاری هم ١٢ پروژه افتتاح و مورد بهره برداری رسمی می گیرد.

    مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم که به دلیل شیوع کرونا به صورت ویدئو کنفرانسی با رعايت موارد بهداشتي شرکت کنندگان استانی، شهرستانی و محلی برگزار شده بود، در محل پروژه منتخب روستای بالد از توابع شهرستان اردل افزود: برای این پروژه ها بیش از هشت میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

   دکتراحمد رضا محمدی اضافه کرد: این روستاها در سه مجتمع و پنج پروژه تک روستایی بوده و با بهره برداری از این پروژه ها ٨٧ لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای بیش از ٢٠ هزار نفر از اهالی این ١٢ روستا تامین می شود.

   وی همچنین تصریح کرد: در قالب پروژه های یاد شده، احداث هزار و صد متر مکعب مخزن ، اجرای هفت کیلومتر خط انتقال و حدود۴٠ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی صورت گرفته است.

   در ادامه مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز ضمن گرامیداشت اعیاد ماه رجب از مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب در اجرائ پروژه های عمرانی و رفع محرومیت در شهرها و روستاهای استان تقدیر کرد.

   در پایان این مراسم نیز دکتر رضا اردکانیان ، وزیر نیرو ، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در سوره ابراهیم بر لزوم شکر گزاری از این ماده حیات بخش تاکید نمود و افتتاح طرح های "پویش هر هفته الف-ب-ایران" را ادامه خدمت به مردم دانست و خاطر نشان کرد که رفع محرومیت روستاها تا پایان دولت تدبیر و امید ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است  دوازده  روستایی که در این مراسم آبرسانی به آنها افتتاح شد عبارتند از – فیل آباد – عیسی آباد –تگرگ آب – بارده – مازه رشته – نیسیاق – کوران آباد نیسیاق – شکر آباد - بالد – ارجل – سر زرد و توله دان

                                          روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری

تصاویر
  • افتتاح 12 پروژه آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری