X
پوشش 73 درصدی شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب
در آبفای منطقه یک محقق شد

 پوشش 73 درصدی شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب

مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران از پوشش 73 درصدی شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب در این منطقه خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 05 اسفند 1399 | Article Rating

 

تیمور علیزاده گفت: آبفای منطقه یک حدود ۱۲۲ هزار مشترک آب دارد که تقریبا ۷۳ درصد این انشعاب‌ها به شبکه فاضلاب وصل شده‌اند و انشعاب فاضلاب بقیه مشترکان نیز طبق برنامه در حال نصب است.

علیزاده افزود: تاکنون حدود ۱۰۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در محدوده آبفای منطقه یک شهر تهران اجرا شده و حدود ۴۰۰ کیلومتر شبکه نیز توسط شرکت فاضلاب در حال تکمیل است که قرار است در آینده نزدیک این میزان شبکه را تحویل بگیریم.

مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب آبفای منطقه یک با اشاره به اشراف کامل به گلوگاه‌های شبکه فاضلاب و اتخاذ تمهیدهای لازم برای جلوگیری از وقوع حادثه افزود: هم‌اکنون شاخص زمان رسیدگی به حوادث شبکه فاضلاب در این منطقه به ۵۰ دقیقه رسیده که زمان بسیار خوبی است.

او  یکی از چالش‌های مهم این شرکت در بخش فاضلاب را انفصالات موجود در شبکه دانست و افزود: این انفصالات ۱۰ کیلومتر از مجموع طول شبکه را شامل می‌شود که هم‌زمان توسط شرکت فاضلاب و آبفای منطقه یک در دست برطرف شدن است.

 

تصاویر
  • پوشش 73 درصدی شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری