X
100 هزار نفر از جمعیت تویسرکان تحت پوشش تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبرداد:

 100 هزار نفر از جمعیت تویسرکان تحت پوشش تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پوشش 100 هزار نفری تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب تویسرکان خبر داد و گفت:این تصفیه خانه دو روستای عین آباد و رود آور را نیز تحت پوشش قرار میدهد. با افتتاح این پروژه مشکلات مردم عزیز شهر گیان در خصوص آب شرب بطور کامل برطرف خواهد شد.
دوشنبه، 04 اسفند 1399 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی آبفای همدان، فرهاد بختیاری فر با بیان اینکه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر تویسرکان به گونه ای طراحی شده که علاوه بر بخشی از شهر تویسرکان، دو روستای عین آباد و روآور را نیزتحت پوشش قرار می دهد،گفت: فاز نخست پروژه مرتبط با روستای رودآوردر حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تحویل موقت قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه در دو فاز طراحی شده است، بیان کرد:پیمانکار مربوطه به منظور اجرای فاز دوم خط انتقال فاضلاب روستای عین آباد مشخص شده و به زودی وارد فاز اجرایی میشود.
بختیاری فر با اذعان به اینکه مبلغ اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه 1 میلیارد و 800 میلیون تومان می باشد،عنوان کرد:تا کنون 830 میلیون تومان در مرحله اجرای این پروژه هزینه شده است.
وی اظهار داشت:پروژه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در روستای عین آباد تویسرکان در دو فاز با اجرای 4 هزارو 700 مترکیلومتر خط انتقال عملیاتی خواهد شد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص تصفیه خانه فاضلاب شهر تویسرکان گفت:این تصفیه خانه در قالب 153 کیلومتر خط انتقال، 100 هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار میدهد که از این رقم 124 کیلومترشبکه فرعی و 29 کیلومتر شبکه اصلی می باشد.

انتهای پیام/

تصاویر
  • 100 هزار نفر از جمعیت تویسرکان تحت پوشش تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری