X
شرکت های مهندسین مشاور پس از اتمام پروژه ها ارزیابی می شوند
معاون بهره برداری و توسعه آب  شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی:

 شرکت های مهندسین مشاور پس از اتمام پروژه ها ارزیابی می شوند

اولین جلسه هم اندیشی معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خرسان رضوی پس از ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی برگزار شد.
یکشنبه، 03 اسفند 1399 | Article Rating



در این نشست که مدیران عامل شرکت های مهندسین مشاور (مرحله سوم – خدمات نظارت بر پروژه های اجرایی حوزه آب) حضور داشتند پس از ارائه گزارش مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات تامین و خطوط انتقال آب  و  رئیس گروه نظارت برطرح های بهره برداری و توسعه آب و بیان اظهارات حاضرین ، معاون بهره برداری و توسعه آب  شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی  اهداف کلی و خواسته های کارفرما  از دستگاه نظارت بر اجرای پروژه ها را تشریح کرد.
مهدی جهان طلب با تاکید بر بررسی کامل طرح ، مدیریت پروژه و ضرورت پیگیری رفع مشکلات و موانع اجرایی گفت : شرکت های مهندسین مشاور در انتهای پروژه ها برای ادامه فعالیت ارزیابی خواهند شد.
وی با مهم خواندن راهنمایی و راهبری کامل پیمانکار در خصوص اجرای پروژه ها ، نظارت کامل و بدون نقص پروژه ها (تامین کالا و اجرا) ، اهتمام در اجرای پروژه ها در مدت زمان پیش بینی شده در پیمان و ارسال به موقع وضعیت کارکرد پروژه ها افزود: رعایت  نظم در محدوده پروژه های اجرایی ضروری است و بایستی تمام قوانین و مقررات و بخشنامه ها ، در نظارت پروژه ها اعمال شود.
جهان طلب همچنین خواستار سرعت بخشی به پروژه ها و استفاده بهینه از فرصت باقیمانده تا انتهای سال برای جذب اعتبارات تخصیص داده شده در خصوص اجرای طرح های آبرسانی به شهرها و روستاهای استان  شد.
 

تصاویر
  • شرکت های مهندسین مشاور پس از اتمام پروژه ها ارزیابی می شوند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری