X
اجرای 100 کیلومتر توسعه شبکه آب و فاضلاب در جنوب شرقی استان تهران

 اجرای 100 کیلومتر توسعه شبکه آب و فاضلاب در جنوب شرقی استان تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان از اجرای 100 کیلومتر توسعه شبکه و خطوط آب و فاضلاب در محدده خدمات‌رسانی این شرکت از ابتدای امسال خبر داد.
شنبه، 02 اسفند 1399 | Article Rating

حمیدرضا نامداری با اشاره به اجرای طرح یک‌پارچه‌سازی خدمات آب‌رسانی شهری و روستایی گفت: با تحویل‌گیری روستاها بیش از 70 درصد حجم فعالیت‌ها و طرح‌های آب‌رسانی این شرکت در حوزه روستایی انجام شد.  

او افزود: در چارچوب تامین و توزیع پایدار آب شرب مردم شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک 12 حلقه چاه (هفت حلقه در بخش شهری و پنج حلقه در بخش روستایی) حفر و تجهیز شد و مدار بهره‌برداری قرار گرفت و 15کیلومتر خطوط انتقال و جمع‌آوری اجرا شد.  

او با اشاره به اجرای نزدیک به 20 کیلومتر نوسازی شبکه آب‌رسانی شهری و روستایی با هدف کاهش هدررفت و مدیریت مصرف آب افزود: با اجرای این مهم علاوه بر تحقق اهداف مورد نظر، خطوط قدیمی و فرسوده از مدار بهره‌برداری خارج و لوله‌هایی جدید با جنس و قطر مناسب و مطابق با استانداردهای لازم جایگزین شدند.  

نامداری هم‌چنین استانداردسازی 4130 رشته انشعاب فرسوده را از جمله فعالیت‌های اثر بخش در کاهش هدررفت آب برشمرد.  

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران در خصوص توسعه شبکه آب شهری و روستایی تصریح کرد: اجرای توسعه شبکه آب‌رسانی با توجه به رشد جمعیت و ساخت مجتمع‌های مسکونی جدید در مناطق زیر پوشش سالانه مطابق برنامه و تخصیص اعتبارات لازم انجام می‌شود و در این زمینه امسال بیش از 13کیلومتر توسعه شبکه انجام شد و نزدیک به 4000 رشته انشعاب جدید برای مشترکان نصب و راه‌اندازی شد.

 نامداری با اشاره به اجرای طرح فاضلاب خاطرنشان کرد: اجرای طرح فاضلاب شهری به‌منظور ارتقای بهداشت عمومی منطقه و جلوگیری از آلودگی‌های آبخوان دشت ورامین بسیار حائز اهمیت است و در اولویت برنامه کاری شرکت قرار دارد و در همین زمینه برای توسعه شبکه  فاضلاب شهرستان‌های زیر پوشش 43 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شد.  

به گفته مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران در بخش آب‌رسانی به مناطق زیر پوشش با اجرای 10 کیلومتر خطوط انتقال آب از تصفیه‌خانه هفتم آب تهران به شهرستان پیشوا 60کیلومتر توسعه شبکه در بخش آب‌رسانی انجام شد که در کل با تجمیع بخش فاضلاب بیش از 100کیلومتر توسعه شبکه آب و فاضلاب از ابتدای سال تا کنون اجرا شده است.

تصاویر
  • اجرای 100 کیلومتر توسعه شبکه آب و فاضلاب در جنوب شرقی استان تهران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری