X
توسعه، اصلاح و بازسازی بیش از 62 کیلومتر شبکه آبرسانی شهری و روستایی

 توسعه، اصلاح و بازسازی بیش از 62 کیلومتر شبکه آبرسانی شهری و روستایی

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از توسعه، اصلاح و بازسازی بیش از 62 کیلومتر شبکه آبرسانی شهری و روستایی در 11 ماهه سال جاری خبر داد.
شنبه، 02 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، حمیدرضا نیکداد ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی استان،گفت: دربازه زمانی یاد شده بیش از 53 کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی و بیش از 9 کیلومتر شبکه آبرسانی شهری؛ توسعه،اصلاح و بازسازی شد.

نیکداد درهمین رابطه توضیح داد: درمجموع در 11 ماهه سال جاری؛ در 16 روستای استان پروژه های فعال مرتبط با توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی در دست انجام بوده است.

وی بیان کرد: درمدت مذکور مجموعا بیش از 53 کیلومتر توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی روستایی با صرف 8 میلیارد تومان اعتبارعملیاتی شد که این اقدامات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین عنوان کرد: دربازه زمانی مذکور توانستیم در 16 روستای پیش گفته، استانداردسازی یک هزارو653 کنتور و نصب 137کنتور جدید را اجرایی نماییم.

وی همچنین به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده آبرسانی در شهرهای استان اشاره کرد وگفت: در11ماهه سال جاری توانستیم بیش از 9 کیلومتر شبکه آبرسانی شهری را اصلاح و بازسازی نماییم.
وی عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده، نشت یابی 2 هزار و 701مورد انشعاب عملیاتی شد ضمن اینکه در 9 ماهه امسال نیز تعویض 5 هزارو 494 کنتور نیز به انجام رسید.
حمیدرضا نیکداد در بخش دیگری ازسخنانش به اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی کوی نبوت اشاره کرد و گفت:در4 ماهه گذشته 9.5 کیلومتر شبکه آبرسانی در این محدوده اصلاح و 100 انشعاب نیز استاندارد سازی شده است.
وی عنوان کرد: تا کنون 55 درصد از پروژه مذکور اجرایی شده که انتظار می رود در صورت تامین اعتبار و مساعد بودن شرایط جوی مابقی پروژه نیز ظرف 3 تا 4 ماهه آتی عملیاتی شود.

تصاویر
  • توسعه، اصلاح و بازسازی بیش از 62 کیلومتر شبکه آبرسانی شهری و روستایی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری