X
کام تشنه 4 روستای شهرستان تربت جام سیرآب شد 
 مشارکت خیر نیک اندیش حاج اکبرابراهیمی و همت آبفا خراسان رضوی :

 کام تشنه 4 روستای شهرستان تربت جام سیرآب شد 

با افتتاح بزرگترین پروژه آبرسانی خیرساز در خراسان رضوی کام تشنه  هزار خانوار ساکن در 4 روستای شهرستان تربت جام سیراب شد.
شنبه، 02 اسفند 1399 | Article Rating

 این پروژه که روستاهای چشمه گل ، کلاته الله رسان، چنگ آباد و بشیر آباد را در قالب مجتمع چشمه گل تامین آب می کند با مشارکت 100میلیارد ریالی خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی و همت مدیران ، کارشناسان و متخصصان صنعت آب و فاضلاب خراسان رضوی  در مدت کمتر از 4 ماه اجرا شده است.

 در مراسم افتتاح این پروژه که با حضور پرشور و با احساس روستائیان و امامان جمعه تشیع وتسنن تربت جام برگزار شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با تقدیر از مشارکت حاج اکبر ابراهیمی در تامین آب پایدار روستاهای شهرستان تربت جام گفت: در اجرای این پروژه ضمن احداث 21 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع ، سه باب مخزن ذخیره آب با حجم 750مترمکعب ، دو باب ایستگاه پمپاژ و 20حوضچه شیرآلات ،حدود یک کیلومتر شبکه برق بکار گرفته شده است.

 سید ابراهیم علوی اظهار داشت: یک حلقه چاه  با ظرفیت  31لیتر برثانیه هم برای تامین آب روستاهای مجتمع چشمه گل حفر شده است که در حال حاضر 17 لیتر برثانیه آن وارد مدارشده است و مابقی توان چاه برای تامین  آب چهار روستای دیگر منطقه جامرود تربت جام به همت بنیاد خیریه ابراهیمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مرتضی حمیدی فرماندار شهرستان تربت جام نیز اظهار داشت: اجرای این پروژه در صورت تامین اعتبار دولتی حداقل 18 ماه اجرا می برد ولی به لطف پروردگار و مشارکت خیر نیکوکار اکبر ابراهیمی و تلاش شبانه روزی آبفا استان و شهرستان تربت جام  در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا و رعایت استانداردها به بهره برداری رسید.سپس جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام ، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره ای کوتاه به بیوگرافی حاج اکبر ابراهیمی ، از وی به عنوان انسانی توانا نام برد که علاوه بر جبهه تولید ، کمک به نیازمندان  به ویژه تامین آبرسانی به مناطق محروم و ساخت واحدهای آموزشی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 در ادامه قربانی جامی نماینده بنیاد خیریه ابراهیمی در خراسان رضوی با بیان اینکه کلیه هزینه های پروژه توسط این بنیاد تامین و پرداخت شده است اعلام کرد: قیمت ، کیفیت و سرعت حرف نخست را در اجرای این پروژه می زند.

 همچنین حاج اکبرابراهیمی بنیانگذارخیریه ابراهیمی در حالیکه تحت تاثیر استقبال پرشور و کم نظیر و شعارهای روستائیان قرار گرفته بود تاکید کرد: آرزوی من ریشه کنی بی آبی در روستاهای کشور است و در مسیر تامین آب ، این مهریه فاطمه زهرا(س) از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

 وی افزود: تاکنون حدود 305 روستا در کشور توسط این بنیاد آبرسانی و 280واحد آموزشی هم احداث شده است و تامین آب چهار روستای دیگر در شهرستان تربت جام درجریان این سفر در دستور کار قرارگرفت.

 در پایان مراسم هدایای از سوی شرکت آبفا خراسان رضوی ، فرماندار و مسئولان شهرستان به پاس خدمات ارزنده حاج اکبر ابراهیمی به وی ولوح تقدیر به دست اندرکاران اجرای پروزه اهداء شد.

تصاویر
  • کام تشنه 4 روستای شهرستان تربت جام سیرآب شد 
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری