X
کارگاه آموزشی – توجیهی آب امید در شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برگزار شد

 کارگاه آموزشی – توجیهی آب امید در شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برگزار شد

کارگاه آموزشی – توجیهی آب امید با هدف اجرای طرح مذبور از سوی دفتر پیاده سازی و اجرای تعرفه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برگزار شد.
شنبه، 02 اسفند 1399 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی، معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این زمینه گفت: طرح آب امید طبق تصویب نامه هیئت وزیران و با هدف بهینه سازی مصرف آب صورت گرفته است.
ناصر لامعی افزود: در این طرح تشویق مشترکان کم مصرف خانگی شامل کلیه مشترکین خانگی (سکونت گاه های دایمی در حال بهره برداری) شهری و روستایی با مصرف کمتر از 5 هزار لیتر در ماه مورد نظر قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: این دسته از مشترکین از ابتدای دی ماه سال جاری از پرداخت آب بهاء، آبونمان و تبصره های قانونی معاف بوده و در عین حال واحد های خالی از سکنه و سکونت گاه های غیردایم نظیر باغ ویلاها و خانه باغ ها مشمول این معافیت نمی باشند.
لامعی اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت پذیرفته نوع رفتار مشترکین در میزان مصرف آب در الگوی آب امید برابر مترمکعب مصرف ماهانه در قبوض آب و مستندات و سوابق مصرف در پورتال و درگاه الکترونیکی شرکت آب و فاصلاب استان درج و قابل رویت بوده و مشترکین می توانند با مراجعه به آدرس www.abfaqazvin.ir و با درج شماره شناسه قبض سوابق و قبض الکترونیکی خود را مشاهده و از روند نوع مصرف خود مطلع و انشالله با مدیریت در مصرف با اندازه و جلوگیری از هدر رفت این نعمت الهی تلاش نمایند در طبقه خوش مصرف قرار گیرند. امید که به یاری و همراهی مردم عزیز و تلاش همکاران در پیشبرد اهداف و خدمات آب و فاضلاب استان توفیق خدمت بیش از پیش داشته باشیم.
گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان قزوین هم اکنون دارای ۵۴۰ هزار و ۹۸ آحاد مشترک آب شهری و روستایی و ۲۷۱ هزار مشترک فاضلاب می باشد.
تصاویر
  • کارگاه آموزشی – توجیهی آب امید در شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری