X
آزمایشگاه مرکزی آبفا خراسان رضوی جزو برترین های مشور محسوب می شود
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو:

 آزمایشگاه مرکزی آبفا خراسان رضوی جزو برترین های مشور محسوب می شود

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو توانایی آزمایشگاهی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در تعیین سریع نتایج آزمون های مربوط به  کیفیت آب را در حد عالی دانست.
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 | Article Rating


میثم جعفرزاده در بازدید از آزمایشگاه ستاد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اظهارداشت: آبفا خراسان رضوی به لحاظ برخوداری از نیروی انسانی متخصص و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی جزو برترین های کشور محسوب می شود .
وی افزود: این آزمایشگاه می تواند به عنوان مرجع مورد بازدید و استفاده دیگر کارشناسان واحدهای آزمایشگاهی شرکت های آب و فاضلاب فراتر گرفته تا از دستاوردهای کسب شده  بهره مند شوند.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو همچنین در جلسه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل خراسان رضوی که در آبفا استان برگزار شد اعلام کرد: ساختار مدیریت بحران ، پدافند غیر عامل و HSE در نظام نامه جدیدی که در این دفتر در حال تدوین است مشخص و تاپایان سال ابلاغ خواهد شد.
جعفرزاده افزود:  با موافقت مقام عالی وزارت  ، فعالیت های حوزه HSE به دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر وزارت واگذار و فعالیت  شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ها  در نظام نامه جدید نیز  لحاظ شده است و با ابلاغ آن بسیاری از چالش های موجود در شوراهای هماهنگی رفع خواهد شد.
وی  با بیان اینکه مدیران عامل صنعت آب و برق به خوبی به اهمیت و جایگاه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل پی برده اند افزود: چالش های مطرح شده در این نشست نقطه قوت است و نشان دهنده ان است که مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به بلوغ لازم رسیده است.
وی با اشاره مطالب مطرح شده در این نشست خاطر نشان کرد: بسیاری از برنامه های این شورا خاص بوده و برای وزارت نیرو ارزشمند است.

تصاویر
  • آزمایشگاه مرکزی آبفا خراسان رضوی جزو برترین های مشور محسوب می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری