X
موافقت ستاد بازآفرینی شهرستان رشت با تخصیص بخشی از بودجه برای اجرای ساماندهی فاضلاب منطقه عینک این شهر

 موافقت ستاد بازآفرینی شهرستان رشت با تخصیص بخشی از بودجه برای اجرای ساماندهی فاضلاب منطقه عینک این شهر

با موافقت ستاد بازآفرینی شهرستان رشت، ساماندهی فاضلاب تولیدی مناطق ضلع جنوبی تالاب عینک و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق سحرخیز و گلهای این شهر توسط شرکت آب وفاضلاب استان گیلان اجرا خواهد شد.
ﺳﻪشنبه، 28 بهمن 1399 | Article Rating
به گزارش دفتر روابط عمومي و آموزش همگانی شركت آب و فاضلاب گیلان ستاد بازآفرینی شهرستان رشت باحضور دکتر عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بازآفرینی شهری کشور و مدیران عامل دستگاه های اجرایی مرتبط، از جمله شرکت آب و فاضلاب گیلان و همچنین نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه داد.
این گزارش می افزاید، در این جلسه لیست طرح های بازآفرینی شهری شهر رشت و اعتبارات مورد نیاز مربوطه مصوب شد.
علیرضا غیاثی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب این شرکت از جمله طرح های تصویب شده در این جلسه را ساماندهی فاضلاب تولیدی مناطق ضلع جنوبی تالاب عینک و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق سحرخیز و گل های شهر رشت عنوان کرد و گفت: مسئولیت اجرای این پروژه ها پس از تخصیص اعتبارات موردنیاز، با شرکت آب و فاضلاب گیلان خواهد بود.
وی یادآور شد: پس از برگزاری جلسات متعدد در سطوح کارشناسی و مدیریتی با حضور عوامل ذیربط از معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب و مشاور طرح فاضلاب رشت، از 1570 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده برای طرح های بازآفرینی شهری شهر رشت، در مجموع 500 میلیارد ریال جهت مشارکت در اجرای طرح های شرکت آب و فاضلاب ، شامل 400 میلیارد ریال برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق سحرخیز و گلها و 100 میلیارد ریال جهت احداث ایستگاه های پمپاژ psv و psz و خطوط انتقال تحت فشار و ثقلی مربوطه، اختصاص یافته است.
غیاثی مجموع اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه های مذکور را 1600 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: سهم مشارکت اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری در این امر حدود یک سوم خواهد بود و مابقی از اعتبارات طرح فاضلاب رشت و منابع درآمدی داخلی شرکت آب و فاضلاب تامین خواهد شد.
تصاویر
  • موافقت ستاد بازآفرینی شهرستان رشت با تخصیص بخشی از بودجه برای اجرای ساماندهی فاضلاب منطقه عینک این شهر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری