X
بزودی خط جمع آوری فاضلاب مسیرشنبه بازار اجرایی می شود
درجلسه شورای شهر بندر انزلی با مسئولین آبفای گیلان مطرح شد:

 بزودی خط جمع آوری فاضلاب مسیرشنبه بازار اجرایی می شود

در جلسه ای با حضور مسئولین شهری بندرانزلی، خط جمع آوری فاضلاب مسیرشنبه بازار و انتقال آن به ایستگاه پمپاژ فاضلاب PSB انزلی با همکاری شهرداری این شهر اجرا می شود.
ﺳﻪشنبه، 28 بهمن 1399 | Article Rating
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ طی جلسه ای با حضور مسئولین شهری بندرانزلی با اجرای خط جمع آوری فاضلاب مسیرشنبه بازار و انتقال آن به ایستگاه پمپاژ فاضلاب PSB انزلی موافقت شد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان با اعلام این خبر گفت: به دعوت شورای اسلامی شهر انزلی جلسه ای با حضور نماینده شهرداری، رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی، مدیر آبفای منطقه انزلی، مدیر پروژه ایجاد تاسیسات فاضلاب انزلی و مهندسین مشاور پارس پیاب در سالن اجتماعات شورای این شهربرگزار شد.
غیاثی موضوع جلسه را بررسی نحوه اجرای خط جمع آوری و انتقال فاضلاب شنبه بازار عنوان کرد و افزود: اجرای خط جمع آوری فاضلاب مسیر شنبه بازار و انتقال آن به ایستگاه پمپاژ فاضلاب PSB انزلی بطول 2227 متر از ورود حدود 100 لیتر برثانیه فاضلاب این محدوده به رودخانه جنب شنبه بازار روخان ممانعت خواهد کرد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان مبلغ برآورد اولیه اجرای خط انتقال را 110 میلیارد ریال بیان کردو افزود: از نتایج مثبت این جلسه می توان به پذیرش همکاری شهرداری برای اجرای طرح اشاره کرد.

تصاویر
  • بزودی خط جمع آوری فاضلاب مسیرشنبه بازار اجرایی می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری